• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ucka

Kan de här drömmarna med mycket folk bero på att man lämnar ngt känt bakom sig och ger sig in i ngt nytt och okänt ????

Vad tror ni om min dröm om föda barn lätt som en plätt på toan då...

klänning...Jo då...men 200 kr tyckte jag ver lite dyrt NU är hon mer bekymrad om bebisen kommer ha snopp eller inte " har den snopp är det en kille" "annars kanske det växer ut en" Är hennes underbara teori, hon ger inte upp hoppet

• A lie

Ucka De är för söta de små liven.. men vad säger man??? Skrattade fö gott även åt Mossas historia i gårkväll med snigeln

Lill Linda, jo man kanske borde ringa förlossningen i varjefall och se vad de säger.. men tycker att om fostervattnet börjat läcka borde det väl sippra i jämn ström? För nu är det verkligen ingenting...

• menförhelvete

jag tror som Ucka att man drömmer pga att man har stora förändringar på g i livet. Drömmarna är förmodligen ett sätt att avsluta det gamla.
    Konstigt ändå att man drömmer om personer man aldrig annars tänker på. Såna som egentligen haft nåt inflytande i ens liv!? typ nån kille man träffat nån gång för 8 år sen!!

• menförhelvete

A lie : ring förlossningen bara för att höra vad de säger, annars kommer du ju fundera hela dan på vad det var.. Dessutom är det väl lite suspekt att det skulle vara flytning som rinner så? fast man vet ju aldrig vad konstigt som kan hända med flytningar odyl under grav förstås, men ändå? Jag hade nog ringt om jag var du, men jag är oxå en sån person som har svårt att "släppa" saker!!

• A lie

Så.. nu har jag pratat med förlossningen. Hon där trodde, mest med tanke på konsistensen att det bara avr en riklig flytning, tydligen vanligt med sådana de 2-3sista veckorna innan förlossningen sätter igång och att det har med livmodertappens förändring att göra... Men det kunde också vara fostervatten - kan tydligen komma i etapper det med, så jag ska holla koll och kommer det mer så ska jag höra av mig igen så kollar de upp... Skäönt att höra Som sagt inte riktigt beredd ännu...

• meh

God morgon

Här hade man mycket att läsa ifatt, sedan man gick och lade sig vid halv 10 igår kväll. Som vanligt var man upp en timme tidigt på morgon och läste tidningen, eftersom man vaknar och inte kan somna om.

Lill linda - ska ni in till förlossningen idag också? Hoppas att allt går bra, lycka till

Ucka - sån dröm vill jag också ha, för att sedan kunna få tro att det är en sanndröm

Idag är vi hundfri några timmar och ska ner på stan för att handla lite och sedan träffa ett par kompisar och äta lunch. Hoppas att det inte är så mycket folk ute.

Ikväll blir det Eurovision Song Contest som gäller

• tildan

Godmorgon tjejer!
    Har haft en riktigt lång sovmorgon idag, hunden är borta och jag verkar vara helt slut...
    Har drömt hela natten, om gamla bekanta till mina föräldrar, gamla platser jag varit på, får som rymde ifrån sin hage och ett av fåren såg ut som ett troll... På nåt konstigt sätt hängde allt detta ihop, men jag vet absolut inte hur...
    Alie: Skönt att du ringt och fått svar på vad det kunde vara och visst skulle en kille kunna ha klänning, men jag tror inte jag skulle ta Elinas gamla bebisklänningar om jag fick en pojk, dom är väldigt rosa och jag vill ju inte att folk tittar ner i barnvagnen och frågar vad den söta flickan heter

• A lie
    jag hoppas ni fattade att jag var ironisk med klänningarna
  • menförhelvete

Kul att allt var ok A lie! Då har man ju lärt sej nåt nytt igen, att flytningen kunde bli så riklig trodde inte jag, bra att veta inför kommande tider...

• A lie

menförhelvete och ni andra; Tydligen så var det viktigt för henne att veta att jag haft förvärkar för att hon skulle kunna gissa på en sån flytning... kan ju också vara bra att veta...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D