• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Saharsa - så kände jag med när vi var dit förra helgen .

• lill linda 82

Åh IKEA... *drömmer* vill osso åka dit!!

• lilaki

Har i och för sig inte hört precis alla låtarna, men mina odds ligger på Grekland. Är lite smygpartisk här då grekland har en alldeles speciell plats i mitt hjärta, lite som ett andra hemland (kanske märks på mitt grekiska nick också).

JAg hade ju också en såndär konstig tokflytning för några veckor sedan, blev typ 10cm fläck på jeansen. Även igår så kom det en hel del. Det är just att det kommer så mycket vid ett enda tillfälle som får en att undra, beter sig inte riktigt som vanliga flyters.

Är det någon som har någon bra ide om vad jag och sambon kan hitta på idag när huvudet är rastlöst och vill hitta på något, men kroppen är stor och tung och inte riktigt orkar med?

• Börnen

Hej, hej! Slö och fixar dag här hemma idag. Maken stryker och jag syr på madrasserna till Mini's vagn. Guud så mycket ludd det blir när man sitter och syr i en sönderklippt frottehandduk, ni vet sådana där små frottebitar ÖVERALLT! Och elektriska är de små jäklarna med....sitter med symaskinen och dammsugaren bredvid varandra för att försöka fånga de...

Ikväll ska vi till mina föräldrar och grilla samt ev kolla på ESC, annars åker vi hem och gör det! Beror på hur pigg man är...är SÅ jobbigt att bege sig ut i kvällskylan när man börjat dåsa till...ESC ska ju ändå hålla på till efter 24...!

Sydde klart Mini's fleecefiltar igår och ska sy klart madrasserna idag. Dessutom så var vi ju på en jättestor maskeradfest med klassen i april, utklädda till Marge Simpson...och nu har jag tagit till vara på tyget i den neon/limegröna klänningen av krossad sammet. Köpte lite skumgummi för 25 kr, så med dessa två så sydde jag en liten madrass att ha under IKEAs babygym...det var nästan exakt samma färg!

• ursul

Nu är hängvaggan i princip färdig! Verkar bli riktigt bra faktiskt. Bild då Tyra provligger pyrets vagga finns i galleriet

• Limpis

Lill Linda, skönt att se dig här igen och få läsa att allt är bra! Det verkar vara dags snart...

Själv välkomnar jag (hmmm) mina första små bristningar på undersidan av magen! Grrrrr!! Nu går det utför

Var på visning på BB Sthlm igår. Många söta nyfödda småttingar och många nyblivna mammor som hade lite svårt att gå. Kan fortfarande inte förstå att det är vår tur om några veckor...

• meh

Hmm...ingen online här inte, måste vara ESC som dra

• A lie

meh: du är inte helt ensammen... maken kolar fortfarande K1...

• meh

A lie - så trevligt , själv så springer jag emellan datorn och tv:n

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D