*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
*släntrar in*
Har ju haft modern på besök och vi hade riktigt trevligt faktiskt - laddade med Melodifestivalen 50 år på DVD..mamma fantast jue...
Vi åt god mat och hade gotte till själva tävlingen...
Vann inte en spänn....satsade ju på Sverige, Schweiz och Norge... Grekland var det ingen idé att satsa på för deras odds var ju typ nada...
I alla fall så var Elena en värdig vinnare - och Greklnad har ju aldrig vunnit så=)
Tråkigt att Sverige får kvala in - jag menar hallå....det var ju massor med bidrag som var urkassa.... men nån gång ska vi få bita i det sura äpplet!
*hehe* ff flytningssnack!
Har massor med det...men inga såna där supermängde på en gång....
Om man ska snacka om magen och så så...ja... känslan i den ändras hela tiden... Nu är den tung, känns som den ska ska hänga ner på knäna...Har sammandragingar ganska ofta...och det moler i bland... Sen har innehållet spel i bland dessutom - inatt gjorde det tom väldigt ont av rörelserna...
Drutten reagerdae på alla Ruslana-trummor f´resten...
Om man ska prata andras magar så har det antagligen fötts en junibebis vid det här laget... fast i maj då..
Fick SMS från Vonkis i går vid 18 och de skulle sätta i gång henne i går kväll... *gulp*....
Hoppas allt gick väl och att hon har sin lilla Timpa... har inte hört nått mer, men hon hör av sig när hon orkar och så....
*pirr*
Ingen mer som tänkte föda typ NU!?!?!?
Missisola - du får hälsa till Vonkis och gratulera när du pratar med henne.
Lill linda - hur är det med dig nu? Avvaktar dom fortfarande?
21 dagar kvar idag enligt UL!!! Dessutom 1-årig bröllopsdag!!!
Ska packa BB-väskan och skriva förlossningsbrev idag eftersom jag har haft värkar mer eller mindre regelbundet från 23 igår kväll. Säkert falskt larm, men det är skönt att ha gjort det IFALL det blir något de närmaste dagarna!
Det är som kraftig mensvärk med lite kramp/sammandragna muskler i korsryggen samt kraftiga hugg. Igår kom huggen med 1-4 min mellanrum men varade bara ca 5-10 sekunder. Idag kommer huggen med 5-10 mellanrum, men varar nu ca 20-30 sekunder istället.
Ingen slempropp och inget vatten. Däremot fruktansvärt yr även när jag sitter och illamående samt dålig i magen. Känner mig lite så där på väg att få influensa...nästan som man har feber eller nåt?
Kan detta vara något eller är det enbart falsklarm...gör ju så ont att jag inte kan stå rakt eller prata när huggen kommer? Men ska de inte vara längre...de har blivit längre men går fortfarande över ganska snabbt. Hade en "värk" igår eftermiddag som höll i ca 3 minuter...det var INTE trevligt!!! Bättre med dessa hugg!
SNÄLLA hjälp! Vill inte ringa förlossningen än...de kommer ändå bara säga åt en att vänta tills det blir regelbundet etc...
Har varit såååå flitig och storstädat hela skafferiet i dag! Känner mej så nöjd! Nu ska det bara mysas resten av dan. Förhoppningsvis får vi visning på lägenheten redan i slutet av veckan som kommer (och vi har inte ens anonserat ännu) så det lär väl behövas en del ryck till!
Börnen; spännande
Låter ju som att det kan vara på G.. Tyvärr är det väl inte så mycket att göra annat än att avvakta... Collt OM det skulle bli bebis i kväll på bröllopsdagen... fast jag hoppas den väntar LITE och att du slipper ha ont ikväll och i stället kan njuta och fira med maken... Grattis kanske man ska säga också
Börnen: I slutet av veckan var jag yr..mådde illa och min magen är ff inte som den brukar..hmmm....
Börnen - är det inte bättre att ringa till förlossningen istället för att gå och fundera och bli orolig??
Själv så har den där olustiga känslan som jag hade i går kväll och i natt kommit tillbaka nu, plus att det småvärker i ryggen också. Men det är väl något man har att vänta sig nu, framöver.
Mår fortfarande skit, Tyra har varit hos svärföräldrarna hela dagen och ska sova över också, så skönt. Har ont i hela kroppen, en puls på 115 slag i minuten och feber. Åhh jag vill ju må bra ju!
Hoppas det gick bra för vonkis
Jag har kraftiga sammandragningar mest hela tiden tycker jag, men inget mer händer, så jag tror att det bara är övingar, men tänkte oxå passa på att börja packa BB-väskan lite smått, jag har iallafall skrivit en lista vad jag ska packa, och har även visat den för min man så kan ska veta vad den finns+ att om det skulle behövas så kan ju han packa.
Tycker oxå att Grekland är en värdig vinnare! Klart helt bäst! Stenmark är en bra och duktig artist men passade inte in med melodifestivalen och därför röstade jag inte på honom, och jag tycker inte att han har svikit Sv som det står i tidningarna! det var ju vi Sv- folket som ville att han skulle åka, så jag ser det som att det var vårat fel
Idag har jag tvättat upp alla småttis kläder, snacka om att det ser ganska löjligt ut på tvättställningen, fast otroligt gulligt
Har hunnit sy 3 st snutti filtar, 2 påslakan i fleece, som jag kan ha i vinter när det är kalt + nu i sommar som filt ute i det gröna.
Vonkis: håller alla tummar "vi" har för er!
LillLinda: hoppas att det är bra med dig och lillen, tänker på dig!
hallo.....ska hälsa från vonkis....hon blev igångsatt i morse och nu väntar vi bara på hur det gick