*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Nessie: Verkar inte hända så mycket.... hade ´kontakt m henne vid 18 och det går seeeeggttt.... De skulle ju sätta i gång henne i går kväll...först.
De pumpar i henne medel som ska sätta i gång henne..men men...
*väntat m spänning*
Snackade du med henne Nessie???
Hur är det med dig f´resten och lille plutten din
?!!??!?
Vad har jag missat nu?Varför ska vonkis sättas igång?
jezzica77 : hon sätts igång pga av havandeskapsförgiftning och sen tror jag det var något med flödet........
missisola_Pratade med henne för ett par timmar sen och då gick det lika segt......
Min helg:
Städdag i kvarteret igår.
* Färgskrap, slipning o målning av förrådsdörr....
* Låg på alla 4 och ränsade stooor rabatt
- Sen hade jag så ont i kroppen så jag nästan lipade. Jag är så van att vara supervig och med överallt, denna kropp i kubik har tagit mig med storm
Idag:
* Vaknade ur en dröm. Jag hade njursvikt och dog. Stefan skulle resa en minnes-sten och stavade mitt namn med 3 bokstäver - sant heter ju Mia... men på stenen stod det Nadja (fast med 3st bokstäver!?!?)
Vaknade och inser att jag hade sådär ont som i drömmen, det som jag dött av.... Fick gå upp, smärtan satt på vänster sida under revbenet
* vi mosaikade bordet och det blev jättefint!!
* Se blev jag beordrad sängläge av sambo, han såg hur ont jag hade och hur trött jag var. Men jag VILL INTE, vill vara i farten.
* Tog ned säng, vagn och bilbarnstol från vinden. Nu är vi hyfsat förberedda.
- Nu är jag så trött, i hela kroppen, fötterna värker, händerna värker, jag har ont inuti/under revbenen, ryggen plågar mig. Vad har hänt!?!?!?
Vonkis: Håller tummarna för dig
Menförhelvete: Du är inte ensam om att drömma (läs ovan)
Ursul: Fyyy för att ha magsjuka med stor bebis i magen, lider oändligt med dig!!!!
/M
Ego: Maken och jag har varit ute på restaurang nu ikväll och firat bröllopsdagen (hann med tvättstuga, sjunga med kören, packa BB-väskan och fundera på förlossningsbrev innan). Jag åt filé oscar och en supersmarrig Banana split! Lite mysigt att njuta av varandra nu osv när man vet att man snart har fullt upp med annat!
Ego 2: värkarna har varit lite lugnare på dagen när jag tar det lugnt i en stol. Men sedan när vi var ute så satte det igång igen...nu vet jag inte om det lugnar sig igen eller hur det blir. Vaknade inatt flera gånger och undrade vad som var fel...ändå tills jag upptäckte att jag hade värkar...kom med kanske 10-20 minuters mellanrum... Får se hur det blir inatt...håller det på fler dagar får man kanske höra av sig till förlossningen för att få hjälp att sova?
MossaQ: varför inte lyssna på kroppen och ta det lugnt...det är ju uppenbarligen det du behöver! Du behöver krafterna senare, så spara på de du har, det är ingen som tackar dig för att du sliter så du blir alldeles förstörd...allra minst bebisen och din kropp!
nessie72: Oj det hade jag missat!Då håller jag mina tumma och tår för att det kommer igång och att allt går bra så hon får bebismysa snart!!
Hej tjejer! Nu är det kokta fläsket stekt. Mitt vatten gick idag vid fem. Vi har nu kommit hem från Karro, jag är öppen för en cm och de tyckte vi kunde åka hem och vänta tills jag tyckte det kändes för jobbigt. Har nämligen regelbundna SD, men jag tycker inte det gör ont direkt.
Två veckor exakt innan BF idag och jag klagar inte, känns skönt att slippa vänta.
Snacka om overklig känsla när allt vatten bara går.... det var som om någon dragit ur proppen!! Litervis!
Åhh lilaki!!! Blir så avundsjuk!!! Vill också! Passa på att vila, samla krafter och njuta av varandra!
Wow...säger ju det..ännu en Junimamma ....som blir majmamma....Två veckor innan Bf...ujuj
Väntar m spänning på fortsättningen.......
Det är verkligen jättespännande. Har fått hämtmat från Macdonalds idag, det var det enda jag ville ha. Och jag fick välja allt jag ville från menyn.
Det blev big mac plusmeny och extra jordgubbsmilkshake och donut... Nu står jag och vickar på höfterna framför tvn, vi kollar på Beck.
Barnmorskan sa att hon trodde vi skulle ses när hon gick på sitt skift i morgon vid sju.