• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

Mowglie - nej, vare sig placering eller fullmånen hjälpte, men men, det är ju några veckor kvar, så man får nog snällt vänta tills h*n är färdigbakt . Tänkte jag skulle sätta igång och tvätta alla fönster och riktigt storstäda om ett par veckor, när jag varit hos BM nästa gång, för då är jag i v37+4

• Mowglie

Meh: Hmm undrar just om månförmörkelse har någon påverkan? för då ska det väl inträffa den 6/6 annars är inte nästa fullmåne förrän den 22/6 och då ska du ju redan ha fått eller hur.....

• meh

Mowglie - man kan ju alltid hopppas att månförmörkelse har samma inverkan, för till den 22/6 vill jag inte vänta, har bestämt mig för att pyret ska vara ute minst en vecka före midsommar

• Mowglie

Meh: oj, då måste du nog dricka lite hallonbladste, springa med vovven och stå på huvdet så bebben sjunker ner, haha det där med att stå på huvudet var ett tips som jag läste av en tjej här på fl!

• meh

Mowglie - ut och springa med vovven kan jag göra, om jag får honom med mig, för det mesta lunkar han på 2 meter bakom och går saktare än vad jag gör . Hallonbladste finns tyvärr inte här uppe, så det går inte heller och att stå på huvudet är jag värdelös på . Får dricka ricinolja som funkade för svärmor

• MossaQ

Godmorgon!
    Här händer det grejjer minsann *håller mina tummar*

Sambo ringde hem nyss, har glömt sin mobiltelefon hemma :-S Så jag fick inte påbörja något idag, sa han...... Murphys law eller vad tror ni??
    Jag har liiiiiiite lite mensvärk, men det kan oxå vara inbillning, just för att jag vet att jag kommer få svårt att få tag på honom.

Vad flitiga ni är, som syr och fixar.

Månförmörkelse 6/6?? Jag är beräknad tills då..... Nationaldan och månförmörkelse - det vore lite coolt.

• Mowglie

Meh: vad är exakt ricinolja , det låter farligt, men jag vet faktiskt inte vad det är och inte låter det speciellt nyttigt heller, så jag hoppas verkligen att du slipper ta det

MossaQ: ja det skulle ju vara lite coolt med Nationaldan och månförmörkelse och en bebbe samma dag!!! Själv ligger jag nog kvar på BB med min lille i famnen just den dan och det är ju oxå coolt, då är h*n tre dagar gammal!!!!

• meh

Mowlgie - ricinolja är ett slags laxermedel som på så sätt hjälper till att sätta igång det hela

Angående månen, så står det i våran almanacka att det är nymåne idag och fullmåne den 6/6...hmm...undrar vad som stämmer.

• triump

Mowglie hmmm, fullmåne 22/6 prickar jag gärna in, skall genast anteckna och berätta för pluttisen..

ps var och såg Star wars

meh i min allmanacka står inget om fullmåne etc, så kan inte kolla vad som stämmer.

Jag nyser i princip hela tiden och känner mig förkyld. inget kul..

• Missisola

Sitter och kollar in BVC - snart dax för det ju*pirr*...
    Triump - vilket BVC ska du ha?
    Verkar som vi tillhör Farsta!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D