• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lilaki

Jag försökte beskriva det ovan. Det känns som en väldigt stark kraft. Som det är nu är det absolut uthärdligt.

• lilaki

Ny jämförelse. Som när man verligen tar ut sig på en styrketräning, typ som de sista knäböjen i ett pump-pass med 25kg på axlarna.

• meh

Börnen - gärna vattenavgång och lite värkar om du kan ordna det

• Mowglie

Meh: så du önskar dig vattenavgång och lite värkar, ha,ha du är för rolig du! Har glömt, men när var det du har bf?

lilaki: inte illa att kunna sitta här på fl samtidigt som att köra ett pump-pass !!! du måste vara den coolaste förstföderskan genom tiderna Hur långt är det mellan nu är det fortfarande lika eller kommer värkarna tätare nu?

• lilaki

3 minuter ungefär. Ringde precis förlossningen, hon sa att vi fick komma in om vi ville, men jag väntar nog hellre hemma så länge som möjligt. Skönare än att vara på sjukhus.
    Fortsättning följer....

• meh

Mowglie - jag har bf 20/6, så det är iof 4 veckor kvar, men jag skulle inte ha ngt emot om pyret ville komma ut lite tidigare

• lilaki

Det roliga är att jag har hävdat länge nu att bebisen kommer den 23:e, för då är det fullmåne....
    Och sen när jag ringde in till förlossningen och berättade att vattnet gått så sa hon att det var värst vad mycket vattenavgångar det är idag. Jag upplyste henne om att det var fullmåne och då sa hon jaha!! som att det var en fullständigt normal förklaring... :)

• meh

hmm, då kanske man ska hålla lite koll på när det är fullmåne

• Mowglie

Ha,ha det hade jag faktiskt aldrig hört förrut, och det kanske vi alla skänner något i dag!!! skulle inte helle ha något emot im det skulle hända något idag/natt, fast jag har inte riktigt tid med det igentligen

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D