*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Alltså.... ESC.... hör jag en till stor trumma ikväll så knäcker jag ihop tror jag. Jag tycker varenda låt är likadan!!!!
lilaki - ja, inte har det varit många låtar som varit bra och inte många som har kunnat sjunga heller
Inget ESC för mig inte, jag jag fullt upptagen med att kräkas, dumma Tyra som släpar hem magsjuka, inte alls kul att vara sju´k när man är gravid, stackars pyret har varit ihopklämd hela natten, för magkramperna gav mig ju sammandragningar. =(
Och vi skom skulle till svärföräldrarna idag!
ursul: usch, det låter inte skoj alls! Krya på dig!
Ang. A lie's flytning: Har haft en likadan själv, i fredags kväll.. Det jobbigaste var att jag var på en spelning, dvs omgiven av MASSOR med folk. Haha, det var lite pinsamt..
Tur att man hade svarta byxor och en jacka att knyta runt höfterna så att man kunde dölja det. Sambn var jfrs säker på att det var lite av vattnet som gått, men så tar han just nu ALLT som tecken på att det har börjat.
ESC gick ju rätt okej trots allt (hur tusan kunde sverige skicka HONOM??). Jag och sambon hejade glatt på Malta, och hon kom ju 2:a!
Vi var ruggigt imponerade av henne!
Hmm.. Om man kanske skulle försöka sova??
Godmorgon
Idag hamnade man framför FL, istället för vid köksbordet och tidningen, får ju ingen på söndagar
Måste fråga om det är någon som vet, har haft olustkänslor i magen hela natten, sånna där "nu kommer mensen" känslor. Är det början till känna förvärkar? Det har inte gjort ont, utan bara en magkänsla, som man brukar kunna känna på sig att nu kommer mensen den närmste timmen.
Ursul - usch, det är absolut inget trevligt med magsjuka...stackare
Godmorgon... Skulle gärna ha sovit ett tag till... men som vanligt klagar hunden om han inte får komma ut i tid... har en deal med maken just nu (nattuggla) att bara jag tar första gången på morgonen så ställer han upp övriga gånger om jag inte känner att jag orkar (tycker annars mkt om hundpromenaderna men ni vet ju hur det är...) Nåväl inte helt fel heller att gå ut vid 7.30 och njuta sol och fågelkvitter och känna värmen i luften... Hade drasgit på mig en tröja, men det blev varm, hade nog räkt med T-shirt...
Ursul; Blä.. tänker på dig
Mådde pyton för två veckor sedan och kräktes en gång (+nr2 xantal ggr) och kändes ju son hela bebisen skulle komma ut genom munnen... Fy... *stora krya på dig kramar*
Meh: såna där har jag lite nu och då.. ibland går de över i mensvärk, ibland inte... så kan nog vara att sammandragningarna(förvärkarna) börjar ändra karaktär...
A lie - funderade på om det kunde vara så, har inte känt av några sammandragningar (förvärkar) alls. Jo, två gånger, men då var det mer rejäl mensvärk.
Underbart väder idag
Nu kanske sommaren kommer även till oss i norr
Var på 30-års kalas igår, det var trevligt kom hemm runt halv ett tiden var rätt så trött då efter en lång dag.
Ja, det blev ju ingen hit för sverige igår på ESC, men jag tycker Grekland var bra.
Ha en skön dag i solen (det ska jag ha)
Det verkar som om alla är ute i solen idag
Hoppas ni får en bra dag.