• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Triump: Duktig! Vad tyckte du om filmen då? Ska se den på söndsg om inget annat kommer emellan*gulp*

• triump

Filmen var spännande och bra, lite småläskig med tanke på att det var många 11 åriga i publiken.. jag vart mest imponerad att jag inte hann gå på toa mitt under filmen för det hände saker på vitaduken hela tiden. (skall spara biljetterna till pluttisens bok

Japp en hel förmiddags boande gjorde susen, samtidigk känns det som vi har massor kvar att fixa, men har ju fem veckor på mig fram till bf.

Och här är inget på G, ev några få förvärkar dvs att det molnar på ibland, oerhört oregelbundet...

• Mowglie

Godmorron!

Trotts fullmåne så har inget hänt, sammandragningar som vanligt och inge mer Känner bara mig överaktiv just nu och har massa måsten nu närt det bara är 11dagar kvar.

Lilaki: oj vad spännade, jag hoppas verkligen att du är på förlossningen nu, annars kanjag bara tänka mig hur slut du måste vara med all väerarbete under dagen och natten!

Vonkis vill jag naturligtvis önska all lycka!!!

Har någon hört från LillLinda?

Idag är det super trist väder över Uppsala, men det gör mig inget eftersom jag har så mycket som måste fixas. Ska stryka alla " Mowglie´s kläder, ska till bm på akupunktur, sy lite enklare prasselleksaker av tyger som är över från snuttefiltarna ( finns i galleriet om nå´n vill se)

Å´så hoppas jag att alla ni har haft en underbar helg!

• Mowglie

Triump: vad såg du för film?

• moltaz

Spännd på det här med fullmånen, någon som vet när närmaste fullmåne till 30 juli är???

• Mowglie

Moltaz: om jag fattar min kalender rätt så ska det vara fullmåne den 21/7 så då kanske du kan få lite tidigare än bf

• Lena A

Godmorgon tjejer!

Nu är jag tillbaka efter en underbar helg tillsammans med vänner i skärgården. Fast nu vågar jag nog inte sova borta mer iaf inte på öde öar (v 36+3).

I min favvotråd händer det grejer! Håller tummarna för er som det börjar för! Har inte läst ikapp hela helgens inlägg men det är min plan för idag! Annars ska jag ta mig till apoteket samt ev köpa lakan till babysängen. Någon som har några tips på lakan? Det flesta verkar ligga runt 400:- stämmer det?

• meh

Lena A - vi köpte både underlakan och bäddset på Jysk. Det var betydligt billigare än på tex barnens hus. Underlakanet har jag för mig kostade ca 50 kr och bäddsetet från 129 kr och uppåt.

lilaki - Lycka till

Tyvärr så fick man själv ingen vattenavgång i natt, trots den fina placeringen i Börnens krypin

• meh

Bäddseten fanns för både liten och stor spjälsäng.

• Mowglie

Lena A - vi köpte beddset på Ikea och sedan har jag sytt själv med fina barntyger ( påslakan+örngott) det är ju ganska enkelt även för de som inte är vana att sy, jag är absolut inget proffs, men det är kul att man faktiskt har gjort lite saker själv Hoppas att du hittar något som du gillar.

Meh: nej det var ingen lyckoplacering det där ´å inte hjälpte fullmånen till heller vad nu göra??? hi,hi ta med vovven å ut ´å spring!!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D