• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

hej... Jag har lagt in en ny magbild nu. Svärmor säger att magen har sjunkit, men om man kollar på fotona så vet jag inte om jag tycker det!!??? Vad tycker ni?

• nessie72

ElinN- nog har den sjunkit........ så det börjar närma sig

• Missisola

Triump: Har inte du heller fått pengar från Fk än..Du har ju varit hemma längre än vad jag har...???
    Även om sjukpenning är 80 % av lönen så klarar man sig bra ändå ...men utan nått just nu*bläääääääääääää*

• N i n n i e

Nessie: Varför kan inte jag se det??? KUL om det närmar sig! Är allt bra med dig och familjen? Blev det färre stygn denna gång? KRAM!

• Limpis

Tack, Triump. Jo, man förstår ju att det faktiskt skulle kunna vara på g (även om man inte vågar hoppas). Samtidigt blir jag lika nojjig och tror att något skulle kunna vara fel, eftersom det gör så jäkla ont (regelbundet) vissa timmar och inte alls regelbundet andra timmar- under så lång tid som sedan i torsdags natt. Åh suck... :-/

• nessie72

ElinN: inte ett stygn blev det.........det gick väldigt smidigt och lätt.....
    Här hemma är allt bra....oliver är en väldigt stolt storebror som verkar älska sin lillebror.......... så än så länge frid och fröjd

• Missisola

Nessie: va skönt att du slapp sy denna gång ...och att Oliver är en söt storebror=) Får du vila nått ???

• ucka

Limpis. Framför allt så skulle du ju behöva smärtlindring så att du kan få sova! annars orkar du dåligt om det kommer i gång på riktigt. Se till att få hjälp med det! Antingen vis BM eller hör med förlossningen. Du måste få vila!!!!!

• N i n n i e

Nessie: Vad skönt. Och vilken tur för Oliver at tdet verkligen blev en lillebror och int een "tråkig" tjej... Han ville väl det!?

Limpis: Spännande, men jobbigt! Men du ska ju vänta på mig!!! Vi ska ju föda "tillsammans" på BB Stockholm! Jag får föda där from den 4 juni, ska vi boka in nationaldagen eller?

• Limpis

Ucka, tack. Det verkar förnuftligt Måste nog ringa bm nu - trots att jag alltid av någon anledning gruvar mig för sådana samtal. Vill lixom inte ringa och störa (fast jag vet att jag inte gör det)...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D