*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Missisola: japp Rickard kräver iunte mycket ,mat 1 gång per natt
sen sover han resten...och oliver hjäper till med blöjbyten och matning(under översikt av vuxen så klart).......känner mig rätt så utvilad
Elin N, nationaldagen blir perfekt! Eller möjligtvis dagen efter; 050607 (kanske inte
)
Nessie: Man kanske skulle låna hem Oliver sen då*hehe*... han verkar ju vara en klippa...
Undrar hur det går för Vonkis då....
Missisola: Har inte hört ett knyst från vonkis.......men nu borde dom väl ha fått fart på värkarna tycker man........har inte lust och ringa henne heller........det är mog jobbigt om det tar tid , så man vill ju inte ringa och tjata
Visst kan du få låna huliganen.....han kräver inte mycket...ett besök på burger king och han är lycklig
Nessie: Nae vi avvaktar i dag... jag menar så segt som det verkade gå är hon nog trötter om hon nu gått igenom en förlossning oxå...
*hehe*...tur att man oxå gillar BK då*mums*.....
Hur blir det med lappen då...billappen alltså???
missisola: skulle ha haft uppkörning idag......men hade inte riktigt tid att ta mig till falun idag...så jag skall kolla när nästa upptid finns i närheten
Missisola jag fick full lön förra månaden och denna månad kommer jag att få med sjukersättning 14 dar från arbetsgivaren, och den 20 nästa månad börjar fk pengarna att rulla in.
nessie72skönt att du är tillbax och som tvåbarnsmor numera
Limpis kanske skulle en TENS apparat vara något för dig. den ger bra smärtlindring, för nu gäller det att vila och samla krafter.
Triump: Är inte du sjukskriven fram till Bf?? Surt är det- ok man får ju desto mer kosing i juni... för sjukskrivning i maj(9-31)i juni(1-19) och sen ta rjag 4 dar sem innan midsommar..då får jag ju lite där oxå..plus 16 komptimmar!
...grejen är att när de pengarna rullar in så har man ingen användning av dem....
Missisola: jag kommer att bryta sjukskrivning , för vill ta ut lite semester, tänkte ta from avslutning till juni ut det blir ca 14 semester dagar.,. och därmed skriva ledighet from 1:a juli2005 till 1juli 2006 ( till att börja med). och börja med fp då. vill spara på fp, och ta ut så lite som möjligt för ev framtida deltidsarbete när pluttis skall börja på dagis etc.Ja vi får se helt enkelt.
Triump: Jag kommer inte börja plocka ut förrän efter midsommar..Fp alltså... Sen blir det till juli -06 och då tar jag mer semester...och sen tar sambon över....
Usch jag mår inte så bra... Drutten bråkar, hickar och magen drar i hop sig *blää*