• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nova: det är inte säkert...hon varit på G sen i lördags...med i gångsättning... I går kväll hade det inte kommit i gång än=(...
    Men man hoppas ju!!!

• saharsa

Oj, här har det hänt mycket!

Önskar alla som är på gång att få barn lycka till, spänande med alla nya bebisar
    Själv har jag bara legat i soffan idag och tittat på tv och väntat på att min barnmorska ska ringa. Ska få tid till ett nytt UL för att se hur bebisen liger.

• Nova76

Missisola och Vonkis: Då håller jag alla tummar jag har att bebben snart får ta sitt första andetag... spännande!!!

• meh

Jippii, nu har jag fått min nya favoritlåt på datorn, snacka om att jag kommer lyssna sönder den under em
    Låten i fråga är Danmarks bidrag till ESC, Talking to you. Gillar den supermycket, det är otroligt härligt gung i låten och så var han en av de få som kunde sjunga

• ursul

Oj här händer det saker, jag mår bättre nu efter ett par sportdrycker och det var nog matförgiftning som Niklas sa för ingen av oss har kräks sen igår morse, Niklas mådde bättre redan igår och jag idag, tror det beror på att jag drabbades av vätskebrist.

Fick sova hela natten och det var nog välbehövligt, dock hade Tyra hållit svärmor vaken större delen av natten, var ledsen...kanske saknade oss, var ju hos dem sen kl 9.00 på morgonen. Det var iaf skönt för oss att "slippa" ta hand om henne då vi mådde så dåligt, hade inte varit alls roligt för lillskruttan att vara hemma med mamma och pappa igår inte...

Hade ju värkar igår igen medan jag mådde piss, snacka om att jag var glad när de stannade av! Kändes inte riktigt bra att föda barn under sådana omständigheter. Stackars pyret har varit slö hela tiden, verkar "vakna" till lite nu, men nog tog det nog på h*n också.

• Nova76

Ursul: Skönt att du/ni mår bättre igen. Det hade verkligen inte varit roligt att få värkar i ett sådant tillstånd!

• ursul

Nova: Nej, jättemardröm, jag ser ju fram emot en bra förlossning

• Nova76

En knepig fråga!

Jag har funderat på att hämta hem vagnen i veckan. Nu undrar jag, om något hemskt skulle ske och vi inte skulle behöva vagnen, vad gör man då. Kan man lämna tebax den???

Hoppas frågan är ok...

• ursul

Som jag förstått det har vissa butiken en "försäkring" om något skulle gå på tok, men om det gäller då man hämtat hem den eller er butik vet jag inte. Så du får nog fråga dem

Och för min del är frågan ok för man oroar sig såå mycket då man är gravid...och efteråt också för den delen, vet inte hur många gånger vi sprungit för att kolla att Tyra andas =)

• meh

Nova76 - de flesta affärer som säljer vagnar har en så kallad födelsegaranti, dvs att man får lämna tillbaka den om något händer. Men då måste den vara helt oanvänd och inte kört utomhus något. För säkerhetsskull, så fråga på affären. Maken ska hämta våran när pyret har kommit, för jag är kvar på BB i två dygn.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D