• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

nämen solen tittar fram. jag som hadde planer på att slappa i soffan hela dan..

Missisola det är ett himmla pusslande detta med fk. jag vill ha bebis nuuu.

• Missisola

Mmm...så kom solen och ger mig ångest..orkar nog bara skrutta ner till Konsum för att handla potatis...

• meh

Nessie - vad härligt att storebror tycker om sin lillebror och vill hjälpa till

Triump - när det gäller pengarna från FK, så får man dom mellan 25-27 varje månad, beroende på när man är född.

• triump

mmm bäst att dra ner persiennerna och låtsas som om der regnar .

• triump

meh ok. perfekt jag har alltid trott att fk kommer mitt i månaden, men det är väl barnbidraget som kommer då.

• Micaelas

I helgen så trodde jag att den lilla skulle komma...hade sååå ont i ryggen sen så började att göra jätte ont i magen, svettades och var bara jätte orolig i hela kroppen...
    Men efter alla varv i sängen och några timmars sömn så vaknade jag på morgonen och allt var borta..
    Jaja..man får väl vänta ett tag till!....

• Nova76

Hej hopp alle hopa!

Ojojoj, har inte varit inne på FL på hela helgen, gu va mycket att läsa!
    Vad jag förstår så ska/är Vonkis igångsatt?!
    Vonkis: Hoppas mor och barn mår bra!

lilaki: Jag antar att du har ett litet knyte på armen nu... "avis" och ett jättegrattis!!!

Vet någon hur det går/gått för lill linda och liten? Kanske bebisar där med! Otroligt, nu börjar de små liven ploppa ut Underbart!

Fullmåne: ??? Sov hela natten, va uppe och kissa ca. 3-4 ggr som vanligt. Gick upp vid 10 tiden. Inget här alså... men jag har också haft mensvärkar från och till i ca två veckors tid, men inget märkvärdigt.

Hoppas att ni alla mår bra! Kramis

• Missisola

*undrar oxå vart LillLinda o Liten tagit vägen*...närmaste BB kanske*pirr*

• Börnen

Lill linda var inloggad igår förmiddags vid 11-tiden senast...
    Liten var inloggad igår kväll vid 22-tiden senast....

• Nova76

Och att Vonkis troligtvis har sitt lilla knyte i famnen nu förstod jag rätt?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D