*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
nämen solen tittar fram. jag som hadde planer på att slappa i soffan hela dan..
Missisola det är ett himmla pusslande detta med fk. jag vill ha bebis nuuu.
Mmm...så kom solen och ger mig ångest..orkar nog bara skrutta ner till Konsum för att handla potatis...
Nessie - vad härligt att storebror tycker om sin lillebror och vill hjälpa till
Triump - när det gäller pengarna från FK, så får man dom mellan 25-27 varje månad, beroende på när man är född.
mmm bäst att dra ner persiennerna och låtsas som om der regnar
.
meh ok. perfekt jag har alltid trott att fk kommer mitt i månaden, men det är väl barnbidraget som kommer då.
I helgen så trodde jag att den lilla skulle komma...hade sååå ont i ryggen sen så började att göra jätte ont i magen, svettades och var bara jätte orolig i hela kroppen...
Men efter alla varv i sängen och några timmars sömn så vaknade jag på morgonen och allt var borta..
Jaja..man får väl vänta ett tag till!....
Hej hopp alle hopa!
Ojojoj, har inte varit inne på FL på hela helgen, gu va mycket att läsa!
Vad jag förstår så ska/är Vonkis igångsatt?!
Vonkis: Hoppas mor och barn mår bra!
lilaki: Jag antar att du har ett litet knyte på armen nu... "avis" och ett jättegrattis!!!
Vet någon hur det går/gått för lill linda och liten? Kanske bebisar där med! Otroligt, nu börjar de små liven ploppa ut
Underbart!
Fullmåne: ??? Sov hela natten, va uppe och kissa ca. 3-4 ggr som vanligt. Gick upp vid 10 tiden. Inget här alså... men jag har också haft mensvärkar från och till i ca två veckors tid, men inget märkvärdigt.
Hoppas att ni alla mår bra! Kramis
*undrar oxå vart LillLinda o Liten tagit vägen*...närmaste BB kanske*pirr*
Lill linda var inloggad igår förmiddags vid 11-tiden senast...
Liten var inloggad igår kväll vid 22-tiden senast....
Och att Vonkis troligtvis har sitt lilla knyte i famnen nu förstod jag rätt?