• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Nova76

Tack ursul och meh.
    Vi har beställt våran på Babyproffsen. Ska ringa dit och höra!

• Nova76

meh: Hade oxå tänkt hämta hem vagnen då jag är på BB. Men ärligt talat, jag kan inte bärga mig längre Usch, sådant kval *hihihi*

• Liten

Liten är här!
    Tyvärr ingen bebis än, men en hel del värkar fortfarande... Börjar tro att det aldrig kommer att komma någon bebis, jag har säkert aldrig ens varit gravid. Drömmer nog bara en väldigt lång mardröm..

Väntar med spänning på bilder på alla färskingar, kanske de kan återge oss alla modet och styrkan att stå ut tills det är våran tur??

• A lie

Som vanligt händer här massa saker..
    Tänker på Vonkis och Lilaki - hoppas de båda fått sina små nu!!

Nya bilder på magen och bebbens skötplats i mitt galleri för beskådning...

• triump

vi har vagnen här hemma . Nova76 bäst att ringa och kolla upp.

Liten*tröst kramar* till dig och alla förverkar. även jag väntar på bilder på gulliga små pluttisar, så väntan för oss andra lättas upp lite.

ursul uchan magsjuka är inget kul. skönt att du, ni tillfrisknat.

• lill linda 82

Hej tjejjer!
    Är hemma på permis några timmar, ska tillbaka igen sen!
    Ordinerad sträng vila, ingen dator eller tv (på grund av flimmer) Har tydliga tecken på havandeskapsförgiftning...fick åka hem nån timma idag, sen blir jag kvar på bb tills på onsdag då ska nya beslut tas..vet inte än om det blir igångsättning. Dom pratar om det varje dag men...värdena pendlar upp o ner hela tiden så dom vet inte vad dom ska göra riktigt. Men som sagt, enda sättet för mig att bli "frisk" är igångsättning enligt läkarna.
    Får ligga där i en säng, halvt mörkt rum o bara vila/sova o lyssna på radio. Enda turerna jag får upp o gå är då jag ska äta eller gå på toa. Vi får se vad som händer o sker.
    Själv känner jag inte av det så mkt förutom flimmer framför ögona, frossa, skakningar o lätt huvudvärk. Smått ont bakåt skulderbladen oxå. Tas blodtryck o ctg varannan-var 4dje timma.

• A lie

*** massa kramar till lill linda***

• triump

meh även jag diggade gungget i Danmarks bidrag...

har varit och är jätte seg i kroppen idag.har typ vilat mellan att vara inloggad på fl, så det har varken blivit av att diska eller på något sätt göra sig till nytta funderar nu om jag skall ta tag i det hela eller bara fatta att kroppen tycks vara trötter idag. får lite dåligt samvete bara... fler som trappat ner på takten,. då och då?

hur är det föresten, är det några blivande Juni mammor som ännu jobbar?

• ursul

Stackars dig Lill Linda, jag tyckte det var så tråkigt och ensamt att ligga inlagd (och då delade jag ändå rum)

• Nova76

Hej lill linda. Oj då, det låter mindre roliga, att ligga i ett halvmörkt rum. Hoppas du mår bra och att du fortfarande har gott mod! Vilken vecka är du i nu? Hoppas du snart har ditt lilla knyte hos dig! En styrkekram till dig och lycka till!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D