*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
nej det var ju tänkt till Nova76, va det som undrade över förlossningsgarantin på vagnar eller har jag fel igen....
Sorry A lie, men jag står fast vid att jag tycker att du gör fina saker och att magen är jättefin!!!!!
MossaQ: det hade lika gärna kunnat varit jag så du är inte ensam!!! Jag la ifrån mig dem idag när jag var i en butik och en tjej ropade "du har glömt dina viktiga papper här" så jag hade lika gärna kunnat kommit hem utan dem
JOBBAR!!!!! men det är inte så himla roligt längre...tre veckor kvar men försöker ta ut så mycket komp tid som möjligt. Vilket inte är så lätt!
MossaQ:"Kul" historia, iband måste man ha tur oxå! (skulle lätt göra samma sak) (mina elever tröttnar snart på mig och alla pennor jag tar med mig från ena bänken till den andra mm mm)
Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha en "förkrympt" hjärna.
Vad ni är flitiga tjejer, syr, pysslar och boar!
Jag har tänkt att göra lite sånt denna vecka, dotter ska till sin pappa och det ger mig lite tid för vila - och då oxå ork till boande.
Var som sagt var hos BM idag. Bebis har gått från Rörligt till RUckbart. Skönt!! Det gjorde väääldans ont när hon undersökte magen så jag trodde att hon skulle starta något.... inte mig emot.
ucka oj flitigt att du jobbar med tre veckor till bf** och värd en tårta**
MossaQ kul storry, vist börjar man bli snurrig nu, men jag har gett lite mer tanke ansvar till sambon. brukar vara tvärt om, dvs att jag kommer ihåg tider och sånt men nu säger jag att han får stå för planerandet.
Missisola man får hoppas att halvlåg och trött syndromet försvinner under veckan.
MossaQ - visst är det "skönt" är BM undersöker var huvudet är
. Själv är jag öm i flera dagar efteråt känns det som
´å det som säger att man blir hel snörrig när barnet har kommit!!! herre jisses hur ska detta sluta, får nog ha bebben i bärsele helatiden så jag inte glömmer den någonstans, det skulle ju vara ytterst pinsamt
Mowglie Haha
bra att du påminde mig, vi har ju bärselen kvar att införskaffa. och med facit ihand om hur snurrigt allt är numera så känns det ju som en bra investering.
Mowglie:
Jag tyckte inte att man blev dummare än vad vi är nu.... Men vänta tills du ammar, sissodär 10 min in i amningen. Vilken resa!!!
Det kan nog inte finnas något lugnande medel i värden som kan få en till att dåsa till så, jag såg hel hög ut, tyckte vänner. Flum!
meh: jo, inte var det skönt inte. Dotter 4 år, stod vid sidan om, klappade mig på kinden och sa "duuuuktig mamma, vad duktig du är!" Söt-unge.
/M
BTW: Hade en vikarie till BM idag, hon läste snabbt igenom anteckningarna från min förra förlossning. När hon var klar tittade hon medlidsamt på mig och sa "Jisses vad du gått igenom!!!"
Det är såå skönt att få det bekräftat från en yrkesman, att jag inte hade en pice-of-cake förlossning förra gången. Att min rädsla inför denna är befogad.
/M