*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
tusentals kramar till lill linda.
Går in i v37+0 imorron...så läkarna o barnmorskorna har sagt att dom kan i princip sätta igång det när som helst om dom nu tar det beslutet. För min del så får dom gärna göra det...såå trist att ligga på bb o höra alla goa bäbisar skrika!
En ur föräldragruppen fick barn för nån dag sen oxå, så hon ligger oxå där. O en hel del blivande mammor ligga o skrika osso för den delen..
Igår trodde jag nästa hela sjukhuset skulle flyga i taket, tjejen lät som riktigt arg vrålande tiger då hon låg o krystade o svor..
LillLinda:kram till dig...och jag tror nog du kommer bli i gångsatt snart...om du har havandeskapsförgiftnig så
Triump: Eum - här är det så nertrappat det bara går, menjag har gjort min plikt och diskat...
Känner mig lite halvlåg ..trött, men har suttit och snickrat på ett förlossningsbrev under Em så jag känner mig lite duktig!
Lill linda - hoppas att dom sätter igång dig snart, måste väl vara bättre än att ligga och bara vänta. Så får du ju möjlighet att träffa bebisen eran tidigare
, kram
Missisola halvlåg och trött- samma här, nåt som går Söder om söder. puuuhh får väl ta tag i Disken då
kan ju inte vara sämre.
Triump:Söder om Globen och norr om Farsta i alla fall...
Undrar om jag ska lägga mig på sängen - har hållt mig...kommer ju knappt ur den sen...
*chansar*
Lill linda : kand u inte begära en igångsättning om du vill? det måste vara jättejobbigt att bara ligga och ha peroner som velar fram ´å tillbaka helatiden
men jag hoppas att du är stark och att allt kommer ju att bli bra till slut
skickar styrke kramar till dig!
A lie: vi hämtade vagnen i torsdags och då ingår en förlossningsgaranti och då får man inte ha använt vagnen + att alla papper och kvitto finns kvar. Men jag vet att det är inte alla som har det så, så ring och fråga butiken. Men visst ska du ha en bebbe i vagen
inte tänka annat!
Meh: sådär är jag oxå! totalt spelar sönder en låt när den fassnat i huvudet, jag gillar ju Greklands bidrag, men den gillade jag jättemycket innan jga ens visste att det var Greklands bidrag, så snacka om att jag blev förvånad när jag hörde den! och dim som jag är så säger jag den här låten är ju gammal ju hur får de tävla med den
A lie: vad fin mage du har!!! `å vad pysslig du är, oxå jättefina saker du har fixat inför ankomsten av bebben, ja däe ska nog h*n känna sig välkommen
Jag har bara sytt lite påslakan av fleece och nuttefiltar, finns oxå i mitt galleri om du vill titta.
MOwglie; tack! Jättemjuka och mysiga filtarna såg ut
.. men det vart nog fel där.. vi hämtade vår vagn för läänge sedan.. men känner igen nojjan väl...
Gravid-DUM-hjärna!!
Hade parkerat i Vällingby P-hus. Det var rörigt och för att få in dotter, matkasse och mig själv i bilen behövde jag frigöra en hand... så jag lade BM-journalen på TAKET!!
Kör till Hässelby/Åkermyntan och går in i centrum där.
När jag kommer ut ser jag något stå på vindrutetorkaren bak.
- Vad är det!?!?!
Min journal. Någon vänlig själ har sett den, vart vet jag inte???? Och lagt den på min bil
Tänk om hela min journal fladdrat iväg längst med vägen mellan Vällingby och Hässelby!!!???
Men jag skäms lite över min gravid-dum-hjärna.
/M