• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Mowglie

Tildan: det är säkerligen ett innre blåmärke du har, det är tydligen vanligt fast det är inte ett dugg skönt!

• Mowglie

Meh: du har säkert rätt, och förhoppningsvis så kommer det inte ens att kännas så fort bebben är ute, så jag ska försöka stå ut i 11 dagar nu

• Lena A

Hallå!
    Någon mer än jag som är supertrött? HAr sovit och tittat på TV hela dagen. Skulle kunna gå och lägga mig igen! Hur ska det här gå?!

• Mowglie

Lena A: nej jag skulle vilja beskriva mig själv som hyperaktiv just nu och kan inte fatta varför men jag har så mycket måsten mellan fl och det verkliga livet utan för dörren så jag måste verkligen planera mina dagar för att få i hop allt

• Börnen

Hmm...då kan ni tänka er hur det är när man har blodförtunnande sprutor (=mer lättblödande...får STORA blåmärken av allt) + att hela magen är fulla av stora blåmärken (typ mindre lårkakor, som stor kokor i underhuden liksom av blod) efter varje stick...ett för varje dag...har väl kanske 25 blåmärken på magen just nu...men bara 2 "lårkakor", det är lite olika hur stora de blir...

Jaja...det känns att vara gravid...det kan vi ju alla hålla med om!

• Missisola

Här är en till Lena som är supertrött...har inte ens orkat kolla tv - har legat med molande ryggoch mage på em...
    Har emellertid kollat på "Vänner" nu och det är just de avsnitten då Rachel ska föda... Buskul och genast känner jag mig lite gladare... För
    det går ju ganska segt för henne....och man ligger bara och säger att hon gör fel....Hon ligger ju passivi sin säng hela tiden...

En ännu gladare sak är att.....
    ..Vonkis lille Timpa nu är är... fick sms nyss... Jätteliten, men underbar
    *jippiieeee*!!!

• MossaQ

Börnen: Varför sprutor? Det lät mer än o-skönt!!

Att det känns att vara gravid, jag skriver under på det!!!! Min bebis/livmoder når så högt under revbenen så det känns som om jag lider utav värsta magkatarr-anfallet. Det ända som är skönt är att vara uppe och gå, för då sjunker magen. Men det gillas inte utav rygg eller fötter.
    Så jag "måste" hela tiden ha ont någonstans - det gäller bara att förflytta stället....

Men det kanske är för att jag ska bli mer än villig till att få ut bebis!?

• Lena A

Missola: Skönt att höra! Känns som jag kommer kunna ligga i sängen hela veckan. Orkar knappt prata i telefon!

GRATTIS VONKIS!!!

• Mowglie

Å vad kul Grattis vonkis!!!!! Hoppas allt gick bra,
    Missisola: hälsa till henne om du pratar med henne

• ursul

Mowglie: Det finns massvis med olika bärsjalar, de "riktiga" knyter man så att de avlastar på båda axlarna, de snedbelastande är egentligen bara till för snabbärning, men jag tycker det fungerar bra att bära Tyra i 1 h eller så i ringsjal, när hon var mindre bar jag henne längre stunder än så. Långsjal däremot skulle jag kunna bära i en hel dag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D