*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Ville bara meddela att vi har fått en son. Född den 19 maj. 50cm lång och 3110 gram. Naturligtvis världens sötaste!
Önskar er alla lycka till med era förlossningar!
Vonkis: Stooort grattis!!
(ni som har kontakt med henne måste hälsa)
Ursul: ja ha, hur vet man vilka som är bra då? jag var inne på att köpa en sjal men tyckte det verkar vara svårt val, finns de i butik numera eller går det bara att köpa via nätet? jag skulle vilja känna ´å kämma på dem innan jag köper en sjal.
Signatur: GRATTIS!!!!!!!!!!! Nu ploppar barnen verkligen ut=)!!!!!!!!!!!!!
Signatur: GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja visst är han ur gullig, har spanat på webbisar, så glad för din/ eran skull att det äntligen är över och jag hoppas verkligen att du mår bättre nu,även om du säkert är jätte trött nu efter att varit på sjukhusert så lång tid.
Kramar i mängder till dig och J
/ L&E
Mowglie: www.sjalar.nu har ett Showroom för sina sjalar i Stockholm, de har öppet nästan varje dag, men annars så kan man boka tid med dem. Via www.sjalbarn.se kan man träffa ändra sjalbärare och testa deras sjalar, det förekommer regelbundna sjalträffar i hela Sverige.
Jag vet att det finns andra butiker som säljer sjalar, men via www.sjalbarn.se kan du nog få reda på vilka dem är.
När det gäller långsjalar tror jag de flesta är nöjda med sin, men nu till sommaren kan nog flera bli lite väl varma (enda nackdelen jag känner till).
Grattis till lillkillen Vonkis! (Via er som har kontakt)
signatur: jätte grattis:-d
oj,oj ´å detta skulle vara en juni tråd eller...
Grattis SIgnatur!
Ursul: tack, då ska jag kolla där.