• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • ursul

Börjar bli mer och mer övertygad om en dotter till...särskilt nu när alla andra får pojkar ju

• MossaQ

Jag har varit helt övertygad om att det är en son i min mage, har köpt pojkkläder, vagnen är lite mer pojkig än flickig osv osv... Magen "pratade" med mig och sa att den hette Albin *flumigt*
    - Men för att gardera mig så har jag börjat vackla, det kanske är en tjej ändå??

Signatur: Stort grattis till pojken!!

God natt tjejer, nu välter jag min otympliga lekamen i säng.
    /M

• meh

När det gäller om man får en kille eller tjej, så har jag och maken hela tiden trott att det kommer bli en tjej, men nu börjar jag vackla lite. Alla (utom 1) FL:are som bor här i Östersund och som är med i fikagänget har fått tjejer, hittills, så därför börjar jag nästan tro att vi kommer gå mot strömmen och få en kille

• Börnen

Jag har från början ställt in mig på en kille (mest för att jag alltid tänkt mig en tjej...och var lite rädd att bli besviken...) men nu på slutet börjar jag vackla lite...ändrar mig flera gånger per dag vad jag tror. Känslan lutar dock nog mot en tjej.

Av de som gissar (både live och här via bilder) så verkar det alltid bli ca 50/50!

• Nova76

Ett jättegrattis till Vonkis och lillkillen... underbart!

Signatur: Grattis till dig och hoppas ni mår bra.

• A lie

Jättegrattis både till Vonkis och Signatur (skrev det förut men x antal sidor bakåt...)

• steffy

jag har en pojke i min mage..längtar efter honom.. Min gubbe kommer hem imorgon har saknat honom så mycket :)

• Mowglie

Jag har alltid haft kännslan att det ska vara en tjej, men sedan hände det något med min mage och den började forma till sig och bli väldans rund och trodde ett tag att det är nog en pojk, men nu är jag nog tillbaka till tjejen igen, mest för att då har vi i allafall ett namn

• Mowglie

Nej Tjejer, nu måste jag sova blev så himmlans trött
    Synnes i morron!
    Sov sött och dröm vackert
    Kram

• ursul

Vat jag först in här på morgonen alltså?

Killnamn har vi klart men inte tjejnamn...och jag drömde ju faktikst om tvillingpojkar i förra veckan...så kanske...men nä stämmer BF enligt UL så är det ju ganska omöjligt

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D