*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Här är en till som börjar känna sig seg och trött. Känns som om jag skulle kunna sova hela dagarna
, ändå har jag inte kommit in i tredje trimestern ännu
Här är en till......Så slut i kroppen att det gör ont
Skulle vilja lägga mig ner och inte kliva upp förens det hela är över känns det som.........
OCh inte blir det bättre av att make............just nu verkar tro att jag är pigan i huset( han är förkyld för tillfället)
Vad skönt det kändes att gnälla av sig lite............Förlåt för gnället(ni som läser detta)
nessie - det är bara att gnälla på, man måste ju få skriva av sig eller hur
meh-tack det behövs verkligen ibland
nessie: tänk att vi alltid ska vara pigor då de är dödssjuka (=förkylda) , men när vi gnäller lite i onödan (=lika förkylda - minst) så finns där sällan några drängar... fast min har blivit riktigt duktig nu under graviditeten .-)
ha: På tal om slut i kroppen.. Var ju i Oslo nu i helgen och blev så otroligt slut i ryggen efter fyra timmar UTE på stan i blåst och -4grader att jag mer eller mindre bara grät då vi kom till hotellet. La mig på sängen, men det hjälpte ju inte.. tillsist blev jag lite irriterad på maken som iof sig bara försökte vara snäll men.. och tog min kudde med mig in i badrummet. La den mot väggen mitt emot toan och så la jag mig på hårda golvet med benen i nittiograders vinkel upp på toastolen. detta var det skönaste jag varit med om på länge!!! golvvärmen i klinkersen gjorde susen... så har man ingen värmedyna eller vetevärmare finns andra sätt för trötta ryggar
Jag tillhör dem som (ännu) inte har ont någonstans, men har inget emot att läsa inlägg från er som har det jobbigt! Det är ju därför vi finns här för varandra
Så gnäll på bara!
Vi gjorde ett andra (privat) ul imorse, bland annat för att få den videoinspelning vi glömde vid ordinarie ul. Helt underbart att se Ärtan igen!
A lie - du är minsann en riktig Kajsa Warg!
Smart lösning!
Jag har gjort "misstaget" att sälja min säng, så den här veckan sover jag på bäddmadrass på golvet. Jag lovar att det är extremt obekvämt. Tack och lov är jag ledig fredag, så det blir bara två nätter till. Sen åker jag hem till man och dubbelsäng!
I chefens frånvaro har jag idag luskat ut massor av viktiga saker. Om tygblöjor exempelvis. Noll inspiration att jobba, känns otroligt mer angeläget att planera inför pluttens ankomst. Hehe.
Vet ni vad som är min högsta dröm just nu??????????
Att få åka till ett SPA och bli ompysslad
, bada bubblepool och bara njuta
Just nu vore det guld värt.................
nessie: jag hänger på
A lie- du är så välkommen
Visst vore det skönt?????