*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Har fått besked från försäkringskassan idag om att jag har fått hel havandeskapspenning beviljad!!!! Jiiihaaaa!!! Vad glad jag är nu!!!
grattis molle!
själv sitter jag och pluggar körkortsteori på jobbet (provet är mycket nära). känns som jag får mer gjort här än att åka hem och bli frestad av att göra roligare saker.
Halloj flitiga tråden! och det känns som mycket har hänt.
grattis molle 76 till beviljad hp. undrar just om det är försent att söka hp nu. är så trött i kroppen efter jobbet.
Limpis vad mysigt med ännu ett ul
lilaki lycka till med körkortsprovet.
Vonkis handla nu inte upp alla kläderna
så det finns kvar till mig
triump:
När är du beräknad? Tror inte det är försent. Jag skickade in mina papper i tisdags och idag (en vecka efter) fick jag beskedet. Så det gick med en rasande fart.
Hade inte tänkt söka först, men min bm. nästan beordrade mig att söka och det är jag glad för nu. Hade aldrig orkar jobba så länge som jag hade tänkt.
molle76 vad jobbar du med? och hur gick du tillväga?
ps har bf 25juni
Jag jobbar som ekonomibiträde på en folkhögskola. Ja, jag skrev så utförligt som möjligt allt jag gjorde under en dag. Att det var ett tungt och stressigt jobb. Att man går hela dagarna och så. Har bf.12 juni
Sökte oxå hp, men fick ta tillbaka den ansökan eftersom att jag fick min sjukskrivning beviljad fram till BF.
Det här med föräldrapenning förresten, kommer det automatiskt sedan då barne e fött eller måste man till FK o prata med dom om det, eller kan man fixa det på deras hemsida?? *snurriga jag*
molle76 ok skall printa ut hp blanketter och även prata med chefen
för vi har några uttåtagerande barn..... och det känns svårt att hanskas med dem numera... och jobbet är definitivt stressigt..
just ja.. det står att man skall bifoga moderskapsintyget..men det har jag ju redan skickat till fk???
Undrar me när allt med fp, papper, info osv kommer
skickade också mitt moderskapsintyg i förväg eftersom jag först inte hade tänkt söka. Men bara de har de så spelar det ingen roll om det kommer tillsammans med hp. ansökan. Vad jobbar du med då triump?