*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
lilaki: tycker att vågen stått stilla ett tag nu... är bara magmåttet som ändras. Ang. klädstl köper jag oxå 56, har bara köpt en dress i stl 50 som jag hade tänkt ta med till bb.
Hej alla! Måste bara berätta om vad min gulliga man hade gjort igår... Han skulle på pokerkväll med sina kompisar igår och det var helt ok med mej. Men förmodligen hade han väl lite dåligt samvete att lämna mej ensam hemma en hel kväll så han hade åkt från jobb tidigare, fixat iordning hemma. tänt ljus och hyrt en riktig tjejfilm till mej samt köpt en super smarrig semla som jag mumsade i mej..
snällt va?
Fanny95-vilken lycka.........Kan din man gnugga av sig på min
Fanny95: Gud vad gulligt! Som sagt, kan han gnugga av sig på min?
Alltså min sambo är jättegullig och omtänksam, men det där med omtänksamma lyxöveraskningar är inte hans starka sida... alls.... Skulle nog trilla omkull av blotta chocken om han gjorde något liknande!
www.familjeliv.se/Forum-2-16/m2425096.html
Sett detta??
lill linda: ja men ska ju gå nu efter en tid med dötid på jobbet. Bara maken ringer och säger att han handlett klart...
puh! varit hos läkaren igen. De har börjat diskutera att sätta igång mig tidigt eller snitta pga att jag mår så dåligt. Vet inte om jag ska bli glad eller ledsen över det.
Så har jag gått omkring och trott att jag har en liten mage....den är större än genomsnittet i samma vecka. Där ser man
signatur: vilket mått har du då? *nyfiken i en strut*
Sf-måttet ligger på 30 i v 28. Så jag är fortfarande inom "normalintervallet", men ligger på övre gränsen.
Signatur - måste säga att jag nog skulle vara mer glad än ledsen, om det var så att jag fick möjlighet att "få ut" pyret tidigare
. Vill ju ha en liten bebis att snusa på
Fanny95 - säger som de andra, kan han inte gnugga av sig lite på min man också