• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • MossaQ

Godmorgon!

Idag vaknade jag före klockan 6 (ser att jag inte var ensam) det gick inte att somna om! Jag läser den senaste Harry Potter boken (lite barnsligt, jag vet) så den fick bli mitt sällskap till sambo skulle upp.

Idag ska här damsugas!!! Jisses vad mkt damm det blir på kort tid, och som det syns när solen lyser

/M

• MossaQ

Har oxå ny magbild... det skiljer lite mellan vecka 35+ och 38+

• ursul

JA, nog har den växt alltid! Vilken söt dotter du har förresten=)

• Mowglie

Hej!

nu har jag lyckat sova en timme,´å vad skönt det känns!! värkarna har avtagit lite men samandragningarna är fortfarande kraftiga och allt känns väldigt jobbigt jag hoppas att det verkligen inte ska vara så här hela sista veckan nu, det skulle jag aldrig orka med. Nu ska jag iallafall göra ett försök att åka ner på stan och inhandla det absolut det sista till bebben och fika med några vänner som jag träffat här via FL, det blir nog sista gången jag träffar dem nu innan "Mowglie" kommer.

Hoppas att ni får en bra dag, här lyser solen, och visst är det väl trevligt men som sagt dammet synns väldans tydligt precis som MossaQ säger när solen ligger på

Tänkte nog avnjuta en TIPTOP i dag oxå, en varje dag fram till förlossningen, he,he inte helt fel, för sedan är det slut på allt vad godis ,kakor,glass heter, då är det dags att spurtta med vagnen och finna sin form igen

• Mowglie

MossaQ :

Glömde ju säga att din mage är superfin! det ser värkligen ut som det är dags snart, hur långt har du kvar? Hmmm kanske en killmage eller vad tror du, iallafall när jag ser den så där åt sidan men ´å andra sidan så är jag sååå dålig på att gissa

• tildan

God morgon!
    Idag skiner solen och jag är betydligt piggare, kanske rent av kan få nåt gjort idag...
    Liten har oxå vaknat igen. Samma rörelser som förut men de känns på andra ställen, min teori är att h*n gjorde sista biten av fixeringen igår när h*n var så lugn och jag sååå trött. Vad tror ni?

• Missisola

Go´Morgon... en ganska god tror jag ... Har sovit ganska ok i natt. Varit uppe flera vändor, men mot slutet av natten har jag fått sova i 3 timmars intervaller*gör vågen*
    Men uj vad allergisk jag känner mig - men det ska ju bli regn i dag så...

Ska hem till Tokstan och dejta min kompis m 3 månaders bebis i dag...

Var hos BM i går och allt var så där bra som det bara brukar var med alla prov och så...Men när hon skulle kolla hjärtslagen blev jag nervös - för jag fick lägga mig på sidan helt plötsligt... Men tydligen låg Drutten och vila och sen låg jag på rygg som inte är nån kul ställning för Drutten trycker mot kroppspulsådern vilket kan med föra att hjärtslagen blir lite lägre*virr* Hon fick till 130 i alla fall(i medel) ...men jag var ju nojjig när jag gick därifrån...medan sambo var kolugn...
    Men Drutten kom igång rejält efter besöket så....*hehe*

Nån mer som varit "nere" i 130?
    Vet att ner till 110 är normalt så...

• MossaQ

Mowglie: Jag är 38+1 idag, så "när som helst" men jag vågar inte hoppas på att den skulle komma tidigare.... Även om jag kommer på mig själv att leta tecken.
    - Jag tror oxå på pojke, har gjort det hela tiden. Men vet inte...
    - Åh, ett TipTop fan till! Jag är helt lyrisk över att den kommit tillbaka

Ursul: Jag är väl partisk i frågan, men ja, min dotter är söt

• Missisola

TipTop är glassen med stort G...håller jag med om..Men den är inte som den va då... Tycker de snålat in på både rispuffarna på utsidan, storleken och den där mumsiga nougatkulan...Men men man får vara glad åt det lilla*s*...
    En glass jag upptäckt är Solero peach/yoghurt...Kanongod!!!Kan äta så varje dag(sen är den nyttig oxå)

• tildan

Missisola: Vad mysigt att träffa kompis med liten bebis. Passa på att mysa lite med den, enligt gamla myter ska sånt också kunna sätta igång oss som är nära.
    Själv tänkte jag försöka med det häromdagen men den bebisen bara sov...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D