• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • tildan

Hej hej!
    Riktigt tråkigt väder här med, regn och rusk, det enda som är bra med det är att våran hund är ordentligt väderanpassad. Regnar det vill han knappt gå upp så idag slipper vi de långa promenaderna...

ickelpika och missola: hur gjorde ni för att få ner eran betalning hos CSN? det skulle jag verkligen behöva...

• meh

Triump - jag kommer inte ha några som helst problem att säga hej då på jobbet, eftersom jag inte har trivts där.

När det gäller datum för när bebisen ska komma ut, så går jag nästan och förväntar mig att pyret ska komma tidigare. Min mamma födde både mig och syrran tidigare och syrran likaså. Men bara för det, lär ju jag gå över tiden.

• steffy

MALMÖ har väldens härligaste väder idag.. allt känns jätte bra. ska in och ta en dusch och sen ut i solen..

kram på er

• MossaQ

Fika någon?

Jag sitter här med kanelbulle, sockerkaka och ett stooort glas jordgubbssaft. (socker socker socker)
    /M

• ucka

nu har också jag fått problem med att sova. vaknar för toabesök och "vändningar"
    I går kväll tror jag att bebisen försökte borra sig ut för det gjorde så vansinnigt ont och det rörde sig långt nere.

BM varnade mig och tyckte att jag skulle räkna med att gå över ngn vecka. och nu hoppas jag verkligen på det så jag hinner vila lite när jobbet är slut (BF14juni, jobbar till 15, Emma är på dagis 16 och 17) 18 fyller min mormor så det känns som en bra dag. Jag lägger in en beställning om den....

• ursul

MassaQ: Fika och fika men jag äter nötter och dricker sportdryck, räknas det?

• ursul

Ucka: Gick du övr första gången?

• MossaQ

Ursul: Klart att det räknas!!
    Hur mår du förresten? Återhämtat dig/er?

Ucka: Va!?!? Har du planerat att jobba till 1 dag EFTER BF? Du är tuff du....

• ursul

MossaQ: Jo, jag mår prima nu, annars skulle jag nog inte våga smälla i mig nötter! =) Tur att man är gravdisenil också för jag har redan gjömt bort hur dåligt jag mådde =)

• MossaQ

Ursul: Då får du se det som en förlossningsövning.... att man glömmer hur det var, fort- menar jag.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D