• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Nova76

ursul: Va skönt!!! Ja, den känslan känner jag så väl igen. Känns alldeles overkligt att jag någonsin kommer att bli mamma. Oh som jag längtar. De 22 dagar + som återstår känns verkligen som en evighet.

• triump

nu har jag kikat på magbilder super nice både hos meh och Nova 76.

• Hildur

Hej hallå...
    HUR får man tiden att gå och hur får man sig själv att tänka på annat än bebis och förlossning??? Eller är det meningen att man ska gå omkring och vara så här oförskämt fixerad av sig själv och sin bebis

Har också lagt in ny magbild...

11 dagar kvar.....

• Bonanza

Jag har också ny magbild. Inte så liten, och den har inte sjunkit så lite heller!

Imorgon ska jag till bm, håll tummarna för att hon bokar tid för bedömning om igångsättning då.

• ucka

HAr haft lite ledigt i dag och det var så skönt! Ska jobba hemma i mogon också jag vet inte om jag hoppas på sol eller regn. Blir det för fint är det svårt att hålla sig inne och få ngt gjort men det känns ju hemskt att hoppas på rusk...

Har växt ur ett par av grav.byxorna nu. Man räknar ner...

Alla som väntar... Jag måste verkligen få gå över BF så ni kan skicka några dagar till mig

• ucka

Bonanza: cool mage! den kan nog inte bli mycket lägre i allafall!

• Bonanza

ucka - nej eller hur! I såna fall skulle den nog släpa i marken. Men jag tror inte att bebisen har fixerat sig iaf, även om jag är i v. 38. Sist var den fortfarande rörlig.

• saharsa

Gick ju inte så bra att få länken att fungera men om ni är intresserad av 4-D kan ni gå in på (sök inlägg, skriv 4-D så ska det komma fram en tråd när ni kan gå in.
    Det var helt otroligt att få se bebisen, det blev så värkligt. Barnmorskan tyckte bebisen var lik pappa (ja, då blev ju han stolt så det räkte

• Nova76

Till alla ägarna med nya magbilder! Jättefina magar!

ucka, varför vill du gå över tiden?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D