• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • MossaQ

Oj... blev visst en puss, skulle blivit en "lip"

• ursul

Det är lugnt mossaQ jag kallade ju dig massa här ovanför... gravidhjärnor säger då det! =)

• Missisola

Triump: verkar gå troll i Söderort!!! Det är lågland här....=/ ...dessutom funkar knappt bredbandet pga dumma uppdateringar!!!
    Håller i alla fall på att tvätta bebisbodysarna och alla handdukar, tvättlappar man inhandlat...Sen så hade mamma med sig mina gamla bebissängkläder som oxå behöver fräschas (tvättas) till...

Tildan: Gå in på CSNs hemsida...du har säkert "mina sidor" - där loggar du in och beställer ang. nedsatt återbetalningsblankett....

• MossaQ

Nu åker jag till vällingby en sväng. Vad jag gör där, återstår att se...

Jag vacklar mellan:

* Handla burkar/flaskor så jag kan koka den där !"#¤@ saften
    * Färga och plocka mina ögonbryn (är blond blond och utan målade ögonbryn är jag ansiktslös och smink kommer få stå åt sidan snart)
    * Klippa topparna

(måste kolla saldo på kontot först...)
    /M

• triump

Missisola här går tvättmaskinen för fullt. känns som man gör något nyttigt trots att maskinen sköter arbetet och jag kan i lugnan ro sitta här..

• Lena A

Jag ska också tvätta nu.

Har varit ute på stan en sväng: Hittade söta spjälsängslakan på Åhlens. Det var halva priset med vad jag räknade med. Sedan har jag gjort alla inköp på Apoteket (tjock-långa bindor, ammningskupor mm.) samt införskaffat ett par alldeles för dyra Prada solglasögon det blev en, host, dyr runda!

Med tanke på att jag bara låg i sängen hela dagen så är ett par timmar på stan en riktig utflykt för mig men åh så långsamt det går att gå när fötterna är svullna som ballonger!

• triump

Lena A så nu kan juni månaden komma, snygga brillor och allt...
    Jag har ännu kvar apoteket rundan, Bb väskan, och annat smått och gott. får fördriva tiden, hmm efter löning till bf med att shoppa fyra veckors lunkande i affärer med andra ord.

• ickelpicka

tildan - du beställer blankett om nedsättning av årsbeloppet från csn, däri angav jag vad jag tjänat hittills och bilade mina lönespecar från tidigare månader, sen angav jag från när jag tänker ta ut föräldrapenning och hur mycket och skickade med en sån fin uträkning på hur mycket man får ut då som man kan göra på fk:s hemsida. Var det ett förståbart svar?

• Missisola

Nu har jag tagit upp första rundan torr tvätt=)...är genomseg, men på lite bättre humör...
    Ska göra plats i garderob och byrå nu för allt nutvättat=)
    Sen ska jag se vilka lakan som passari vagn/vagga...

Håller på att förbereda operation packa Bbväska oxå=)

• triump

bädda vagnen och spjälsängen där sa du något Missisola. undrar just om man ska våga sig på det trots att jag bara är i v 35+2... well yes. !!

har fått tecke till vagnen men undrar om det verkligen behövs eller om man skall bädda lite tunnare? vad tror ni?

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D