*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
varit med skulle jag skriva...
Menförhelvete: Men har du nått besök kvar innan Bf då?
Missisola: Din mage har växt, sjunkigt och blivit lite "spetsigare". Men den ser "behändig" ut i storlek!!
Fiiiiin
Menförhelvete: Jag var hos BM i måndags (23/5) nästa tid har jag 8/6 (BF6/6), dvs jag går varannan vecka, även nu mot slutet.
Ursul: Hoppas att dina levervärden ser bra ut men att de finner en anledning till klådan
Missisola: Jag var också hos BM igår och fick en tid den 7:e juni (bf 11 juni). Men jag tror jag ska ringa och höra om jag kan träffa henne nästa vecka, för jag hade lite äggvita i urinen enl. stickan, så jag fick hem två stickor som jag skulle kissa på hemma. Skulle det visa grönt så måste jag ringa... Men hur grönt då?!? Jag har ingen aning, så det kanske är bättre att hon kollar en gång nästa vecka...
Jen80: Ja hon har på "stickburken" hur det ska se ut... svårt för dig att kissa på sticka hemma om du inte har en mall?? Jag har funderat på att boka om till nästa vecka...fast...varför ska jag det eg.? Ska kanske ha kvar min tid den 7e ???
Tja, det görs ju inte så mycket när man är där. Om allt såg bra ut igår så kan du nog vänta till den 7:e. Då kan du ju alltid hoppas att du inte behöver gå dit
... Det har jag gjort i flera veckors tid.. hehe... Vill träff min bebis nu ju!!!
Ja, lite knäppt att jag inte fick med en mall så jag kan järmföra. Nu ska man gå här och undra med stickan i handen "är det för grönt eller inte...". Usch, så svårt.
Jag går också till BM varannan vecka - även på slutet. Känns snopet på något vis - men samtidigt, vad ska man göra där? allt var ju bra sist så det blir väl dit och mäta magen i princip. Jag har nog kvar min tid om två veckor och ringer om det dyker upp något.
Jag hade äggvita i urinen jag också, men jag fick göra ett sterilt prov och lämna till BM med morgonurin och de har skickat det på odling för att kolla lite närmare.
Vad innebär det egentligen att ha äggvita i urinen? Och hur mycket är alarmerande?
Man blir ju lite orolig!
Flizan82.....jag hade ganska lite äggvita i urinet och det brydde dom sig inte om....men det beror på mängden äggvita tror jag.......+1 tror jag dom kollar upp.....
Jag hade mer än +1
Men de sa egentligen ingenting om vad det innebär så jag har börjat oroa mig lite. Ni vet ju hur man är med hormoner upp över öronen.