*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Saharsa: Vad kul att få se i 3-D, det skulle jag också vilja. Men jag tror inte att vi har det finns här i uppsala. Min man är nyfiken och undrar vad 4-d är?
Kan inte riktigt förklara vad 4-D är men här är en länk där ni kan gå in och kolla.
www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/st ory/0,2789...
Verkar inte få det att fungera, provar igen!
Glömde länken...www.aftonbladet.se/vss/foraldrar/st ory/0,2789...
Nu är galleriet uppdaterat med veckans magbild, men det händer inte mycket nu
Har oxå uppdaterat mitt gallerie med några nya magisbilder
Vad tycks?
Ursul-gumman: hur känner du dig nu? Tycker du det är jobbigt eller känns det ok om du blir igångsatt nästa vecka?
Saharsa: Vi va oxå på UL idag. Vårt tredje. Såg inte mycket idag. Men bebben vår mår bra och allt såg perfekt ut. Beräknad till 3500g. (hoppas det stämmer oxå). 3-D gu va kul! Det skulle jag oxå vilja göra
Tjena tjejer! Det var ett tag sen jag var innne & läste men ni håller igång så det står härliga till! Har gjort klart alla projekt hemma nu så nu blir det mer vila. Vilket gör att jag har mer tid att hålla mig uppdaterad här :) Jag har bilder på några projekt plus magen i galleriet om ni vill kika. Bebisen har varit fixerad ett bra tag så nu väntar jag mest på slemproppen. Vet någon av er om man brukar märka av på sig själv i "sinnet" när det är dags? Typ att man blir lite knäpp eller rastlös eller lugn eller hungrig? Jag söker ledtrådar hela tiden nu känns det som...
pthegirl vist söker man ledtrådar för fullt, men det är väl så att man inte upptäcker dom förrns i efterhand när man gör en kort resume om tiden innan förlossningen,. längtar massor.
Inte många dagar kvat nu innan vi går in i Juni månad
saharsa kul med 3: D men framförallt mys och se bebis igen. vi har bara ett ul i v 18. inga tillväxt ul alls, här inte..
Nova mys med shopping tur
och underbart att förbereda sig för baby.
Jo, jag vet :) Tänkte bara att ni kanske hade hört något speciellt...
pthegirl. inget hört ännu, men hoppas på att höra något som skulle kunna stämma in på mig, för det vore inte helt fel att få träffa pluttis om några veckor eller så...
nova76: Är inte det minsta rädd för igångsättning, skulle faktiskt vara skönt att få det, om det nu inte sätter igång av sig själv innan det. Har börjat få den känslan av att jag kommer vara gravid för evigt...och jag är ganska less redan nu!