*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
mm hoppas att hon (lill linda) mår bättre...var det tal om igångsättning för hennes del eller?
Nova 76. Har BF14 juni jobbar till den 15e, skulle vara skönt med lite vila också...( vet att det är en larvig klagan med tanke på alla som mår riktigt illa, men man måste ju få klaga lite
Du får gärna massa dagar av mig =) Är bara att ta för sig
Ucka - vill du har extra dagar, så kan du få ett par veckor av mig
Skickar också lyckoönskningar till på lilaki och lill linda
Godmorron!
Men vad har hänt med den icke sovande tråden och alla morronpigga?
Idag ska det städas det sista i lägenheten. Å ´så kommer en kompis hit på besök kl 09.00, för då lämmnar hon sin son på dagiset
Hallå! jag vaknade av ren panik och inser att det är nästa torsdag som jag ska på inskrivning på sjukhuset!!! DETTA BETYDER JU ATT DET BARA ÄR EXAKT EN V KVAR!!!!!!!! Hu vad pirrit det känns!
Hoppas att ni får en trevlig dag även om solen lyser med sin frånvaro, i allafall här
Jag blir galen! Varför kan jag inte få sova?!?!? Inatt har jag inte varit särdeles kissnödig, och bara varit uppe för det en gång, däremot har då givetvis en av hundarna haft världens spel och sprungit upp- och nedför trappan, upp i sängen, ner igen hela hela tiden och har knappt legat still i två minuter. Jag tror myggbett är förklaringen, men man blir ju orolig, och det går ut över sömnen. Säg att jag sovit max 4 timmar. Det är inte nog för mig. Gaaah!
Ickelpicka: hmm jag fick sova ca 2-3 timmar natten till i går, så jag förstår vad du menar, ´å man blir ju så orkeslös när man inte får sova ordentligt, hoppas att du kan få lite ro undeer dagen så du åtminstå´ne får vila lite. jag har iof sovit ganska bra men inte tillräckligt länge känns det som. men nu måste jag sätta fart på min städning, hat alltid tosdagar som städar dag för att det ska vara fint till helgen, så man bara kan njuta av att vara lediga tillsammans utan en massa måsten.
lyckoönskningar till på lilaki och lill linda från mig
God morgon tjejer
Mowglie - åhh, vad spännande att vet när du får träffa eran lill*. Bara en vecka kvar, så är ni föräldrar sedan, vilken hisnande tanke det måste vara
Meh: ja det är faktiskt kul, men oxå läskigt, hi,hi det finns ingen återvändå nu
Med både för ´å nakdelar så har man ju varit ganska pressa den sista veckan med att allt ska vara klart, sover ganska oroligt nu å tänker ganska mycket på allt runtomkring, har blivit lite nojjig över hur allt i livet kommer att förändras bara så där nästa vecka, det är nog det som är det läskiga att man inte vet vad/ hur det kommer att förändras ´å påverka ens liv även om alla vet att det är till det possitiva.
Men LÄSKIGT är det allt!!!
Hur mår du idag, har det lugnat sig för dig med alla dina krämpor som du hade tidigare ´å har ni hittat er dröm tomt/hus ännu?