• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • saharsa

Såg nu att det är i dagens aftonbladet som det står om 4-D bilder!
    Gå in på "föräldrar" så hittar ni det där.

• Jen80

Så fina magar ni har allihop!!
    Jag har också nya magbilder i galleriet för er som är nyfikna.
    Har en massa "mensvärkar" ikväll. Uscha, jobbigt att sitta vid datorn... Ska nog gå och lägga mig i sängen och inse att ännu en dag har gått och imorgon är man en dag närmare målet.
    Snacka om att man är helt besatt av sig själv och bebbsen. Helt sjukt!!
    Åh, vad jag längtar....

• Nova76

Jen80: Bara magen och bebben just nu i ens tankar. Man längtar, undrar, tycker tiden går sååå långsamt, hoppas att det ska sätta igång, längtar ännu mer och boar 24 timmar per dygn! Crasy!!!

• triump

wow wow vilka fina mag bilder alla har

Bonanza vad kul att se din magge!, har magen sjunkit så pass?. coolt.

Är beredd att skriva under att nu är man super ego och kartlägger varje litet skede, förändring i kroppen. är det inte halsbränna, "mensverk" i kroppen så lider jag av yrsel.. alltid något. Dessutom kan man få en släng av tycka synd om sig själv viruset från och till.

• Börnen

Hejhej! Har ledsnat på att sitta instängd hemma nu...bad maken att ta och "rasta" mig nu i eftermiddags när han kom. Vi åkte vid 17 och kom hem nu...känner mig mycket piggare och gladare nu. Tänk vad lite människor, saker att titta på samt lite frisk luft kan göra.

Var och tömde skåpet på "gymet", ska vara utrensat före 31/5, sedan klipper de låset och slänger sakerna.

Sedan var vi på en gammal, liten babyaffär här i stan som jag faktiskt aldrig varit in på...ligger tokigt till när man kommer med bil mitt i stan. Gick bara in för att titta lite...de var dyrare än de andra affärerna. Kollade på vagnar för skojs skull...och vad tror ni att vi hittade? En liten HÅRDLIFT som passar in i vår vagn!!!! Har letat sedan i januari utan att hitta någon...dessutom kostade den "bara" 695 kr!!! Så...nu har vi en hårdlift...har inte riktigt bestämt mig för om vi ska behålla den eller inte? Vad tror ni?!??!

Sedan till stora shoppingcentrat...maken skjutsade runt mig i rullstolen så jag fick kolla på bebiskläder, köpte 3 par byxor..med diverse rabatter och erbjudande så kostade det 58 kr totalt!!! Sedan köpte jag ett fotoalbum till Mini...ska börja fundera på vilka bilder vi ska sätta in! Sedan blev det lite dricka och godis att lägga i BB-väskan.

Sedan den vanliga handlingen...ni vet....mjölk, fil, bröd och juice...

Nu ska jag kolla lite TV och sedan krypa i säng! God natt!

• ursul

Jag skållade min hand på teet förut, gör så ont...=(

• A lie

ursul - aj!

har kollat på alla fina mager.. Hm börjar fundera över en sån tröja som ucka har - troligen en cykel Hm.. det hoppas jagf iof sig inte det är, men man undrar ju ibland...

• triump

A lie aaha, det tog nån minut, men nu fattade jag. troligen cykel tröjja* var inne och kika ucka. det är en bra replik till alla som frågar nyfiket om det är en pojk eller en tös

• ursul

Är det någon som vet hur det gick för lilaki?

• triump

vet inte alls hur det gått för lillaki, men sänder massor av lyckönskningar. det var ett tag sedan hon kikade in här.

skickar även massor med lyckönskningar till lill linda.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D