• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

molle76 heltid som fritidspedagog.

• vonkis

god dag tjejer!

grattis till alla som fått hp beviljat!

triump jag lovar det finns massa kvar
    fick tre kassar med kläder av en kompis idag så nui behöver vi inte ett plagg till förens bebben växt en bit*s*
    kasnke ska lägga pengar på leksaker och annat roligt då*ler*

skulle så gärna vilja ha en vanlig ryggmassage nu för jag är verkligen stel och känner mig så spänd i axlar och nacke
    och så har vi ju inget badkar som jag hade förut så nu kan jag inte äns ta varma bad*suck* det börjar märka att man bär på något....men det är en gasnka stolt känsla också

• triump

vonkis tur att du sparat kvar lite plagg

Jag vill ha ben massage är helt slut orkar knappt upp och tillreda middag..trista fiskpinnar.. bad är livsnödvändigt för mig. numera kan det bli fler per dag, och visst lindrar det smärtan lite.

• vonkis

triump, ja visst är det skönt med badkar!! i vår nya lya så finns det inget och jag börjar fatta varför jag ville ha det
    det lindrar jätte mycket om man tar ett varmt bad och ligger en stun får kasnke gå till mamsen och låna deras.....men orkar inte*suck*
    får väll värma på vetekudden igen

• lill linda 82

kärnfria gröna vindruvor.. *mumma*

• meh

molle76 - grattis till hp

Lill linda- om du lämnar in moderskapsintyget som du fått av bm, så fixar FK alla papper. Sedan måste någon ringa och meddela FK, så fort barnet är fött (eller om man får lämna in ett nytt intyg) och sedan börjar pengarna rulla. Ju tidigare du lämnar in moderskapsintyget, desto fortare kommer det igång sedan, för då är all pappersexercis klar

• Liten

Haha, triump.. Lite sugen, eller??
    Måste bara ta chansen att retas lite:
    Jag köpte 4 kexchoklad för 20 kr som jag sitter och moffar i mig nu...
    Och maryland cookies som efterätt senare ikväll..

• nessie72

Liten- jag vill oxå ha kexchoklad
    ÅHHHHHHHHHHH så gott det skulle vara........men ingen vill gå ut och köpa det till mig.......har alldeles för ont i höfterna för att orka gå själv..........så jag får väl suckta på dina

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D