*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Missisola: jag förstår vad du menar, men för mig kommer det att vara sista hlgen nu om inte lille kommer innan den 3/6, Men det får väl bli n´åt så´nt att gå ut ´å äta n´åt smarrit, hmm det gäller bara att hitta ett mysigt ställe att smaka på, tycker att vi har dåligt utbud på det här i Uppsala.
Mowglie: Finns det inte nån typ herrgård eller ställeutanför Uppsala som ni kan åka till.. man behöver ju inte övernatta...=)
MossaQ: hade en sån där period för ngn månad sen. "JAg vill INTE!" men nu känns det OK igen. VArför vet jag inte, ngn hormon som har kickat in och slagit ut hjärnan??? Som tur är så funkar ju sjukvården bra i vårat land, jag känner mig ändå ganska säker på att de gör sitt bästa om ngt går fel. Man får kämpa på... *kram*
MossaQ: USCH vad jobbigt att du känner sådär och att du inte har nånstanns att vända dig! Jag hoppas verkligen att du får en bättre förlossning denna gång. STACKARE! Skickar massor med kramar!
Tips för sista helgen
Ät ute! (man tror att man lätt kan göra det även sen, men det blir ialafall svårare!)
Bio! (samma sak)
Läs en bok (dito)
Njut av att veta att barnet har det bra, får all mat, närhet och omvårdnad den behöver. Det är faktiskt sista gången i hela dens liv man kan vara helt säker på det, nu sätter oron in! (vill inte vara neg. men...
MossaQ: även om det kanske inte hjälper dig så mycket, men MVC har ju psykologer att få tala med, det kan ju vara skönt att bara få lätta sitt hjärta nu när det är så kort om tid ´å att du får älta igenom detta för din egen skull! Usch tänker på dig, även om jag vet att allt kommer at sluta lyckligt så förstår jag din räddsla!
Missisola: Ja det var ju en kanon bra idé, jo det finns massor av olika herrgårdar hör runtomkring, ska genast kolla upp det, det kanske tillomed finns så man kan sova kvar, för det finns så många närliggande til Uppsala, vill ju att det ska vara mysigt
Hallo alla glada......skall hälsa från Vonkis......
Pratade med henne igår.....hon mår bra men sliten....Hon skulle höra av sig till sidan när hon kom hem
Detta lär inte vara sista helgen men man får väl ta vara på tiden(bf 14e) - så i morgon ska Drutten få lyssna på KENT live... hoppas h*n inte får spel i magen*gulp* och sen på söndag är det Mors dag och då ska vi bjuda min moder på StarWars och lunch...
Just nu känns det bara som en lång väntan faktiskt.... Har inte så mycket att skrota med/orkar inte...
Nessie: Hon skulle komma hem i dag va?
Missisola: japp det verkade så.......
men timpa skulle visst få ligga kvar
Skall strax till sös själv...så jag skall se om hon är anträffbar