• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nessie: Jo till efter helgen tror jag. Jag ska kanske till Sös i dag...fixa patientbricka..Lagom utflykt... Måste få i gång maskineriet bara... helt sluti fogar och allt...

• Mowglie

Ucka: ha,ha jag fattar vad du menar, självklart så kommer man väl oroa sig för det lilla minsta sedan bebben kommit ut, jo vi kommer nog att gå ut ´å äta, men jag vill inte gå på bio, det känns som att gå till sin árbetsplats på fritiden, har jobbat på Filmstaden sedan -89 men jag jobbar inte kvar nu längre, slutade för ca 2 år sedan, men kommer kanske hoppa in extra under mamma ledigheten om jag vill/orkar.

• Mowglie

Hälsa tillbaka till Vonkis!

• Mowglie

Tack tjejer för tipsen!

• nessie72

Missisola: Hur är det med dig vännen Börjar bli orolig för dig......
    Mowglie: Lovar att hälsa tillbaka till Vonkis.....
    Nej nu skall jag tillbaka till SÖS med minstingen

• Missisola

Nessie72: Är bara en slowstarter...eum..och så... Får jag skrutta omkring en stund så gör det bättre...

• N i n n i e

Nessie: Hälsa till Vonkis!!!

• nessie72

Missisola: Du behöver ny olja i lederna Men se det så här ......du är snart där....maj är strax slut och sen kommer juni och då är det ju dags

• Missisola

Nessie: Ja nån gång kommer drutten..kanske i helgen när jag hetsat den med KENTkonserten kanske*hehe*

• MossaQ

Nessie: Hälsa vonkis!!!
    Hoppas att allt är bra med minstingen (din och hennes)

Mowglie: Herrgård tyckte jag lät urhärligt

Missisola: Jag känner igen det där. Att ta sig ur sängen är ett helt företag, när jag väl fått gått lite - då funkar ben, fötter och höfter igen.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D