*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Mowglie - den konstiga känslan i magen har lugnat ner sig, är väl en förvarning om vad som kommer att komma
.
Något drömhus har vi inte hittat ännu, men letar vidare med ljus och lykta
, förhoppningsvis dyker det upp något snart på en rimlig prisnivå.
Jag tycker det skulle vara jätteskönt om man kunde veta exakt när pyret skulle komma, att veta att man ska bli föräldrar ett visst datum
Nessie - hälsa så mycket till Vonkis
MossaQ - det kommer med all säkerhet att gå bra, dom säger att det går lättare och lättare för varje förlossning, för då är kroppen förberedd på ett helt annat sätt. Men om du är så orolig och rädd så ska du absolut försöka få prata med någon innan.
God morgon! (fast jag vaknade faktiskt vid 8 och har hunnit slänga i en maskin tvätt, duschat och ätit frukost..)
Har sovit gott (som varje natt), men det blir en del rännandes på toan. Tur bara att man knappt är medveten och somnar om lika snabbt igen.
Har tråkiga mensvärkar mest hela tiden. Det var kul för några dagar sen, för då kändes det lite som en bit på väg... Men nu.. tja, det är ju inte kul precis. Men men, varför klaga?!?! Sommaren börjar ju komma.
I helgen ska det bli superfint väder. Åh, va skönt
!!! Å vi ska på festival och grilla hos mina föräldrar med en massa folk. Fest och så lär det väl bli. Jag komme rnog vara den enda som är nykter, så vi får hoppasatt inget sätter igång då. Inte så kul att ta med sambon onykter upp till BB... hehe...
Jen80: Jag tror inte ens de släpper in onyktra blivande pappor på förlossningen. De är ganska hårda på sånt och tur är väl det!!!
God förmiddag - var är det vackra vädret folk talar om??
Mowglie: Kanske en bit att åka, men mitt tips är bergbygård efter Väddöviken mellan Hallstavik och Älmsta - jättevackert oCH den godaste vegetariska mat jag någonsin ätit
Var dock massa år sedan jag var där sist och vet inte ens om det är samma ägare.. men som sagt ett tips...
Nessie: du har väl hunnit gå - men annars hälsa till Vonkis - hoppas allt är bra med småttingarna era... Blä lät inte kul att få åka hem själv men lämna kvar bebisen på sjukhuset
är så himla nyfiken på hur det gått för lilaki och lill linda... Ingen som hört något minsta???
godmorgon... ja VAR ÄR SOLEN??? ilsken på morgon kvisten, vaknar med huvudverk och tråk väder.. sorrry att jag kommer med så tråkiga vibbrationer till mys tråden...
Det tar emot - är segt och allt - men ska trotsa alla vädergudar och sånt... Ska ta tag i "operation fixa ny patientbricka"...då har jag även det klart... Och så får man se SöS igen...
BB-väskan börjar bli komplett...=)
Triump: Myyyyyyssssssss då i stället... bädda ner dig i soffan bejbi!!!
triump: ALLA vibrationer är välkomna! Det är ju här man kan ventilera sina känslor!
triump. INgen fara... Ena dan är den ena depp och den andra glad, andra dagen är det tvärtom...
Själv hoppas jag verkligen vädret blir bättre, har FL pickNick inplanerad på em och sedan kommer makens bror med 2årig son som vi ska ta med oss på parkenzoo i morgon och då vill man ju ha fint... Nämnde det för syrran igår och hennes svar; jagha så du planerar att bli mamma i helgen (är ju en del att gå etc i en djurpark) Gick förbi spegeln nyss och oj - magen hänger ju över byxlinningen... så kanske slipper man övertid... eller så luras bara kroppen...
Är det nån mer ärn jag som känt ett sting av ångest...
När jag låg i sängen förrut så bara *PANG* så började jag funderar *gulp*
Vad har jag gett mig in på??? Kommer jag klara detta..och då menar jag inte förlossningen utan det som kommer efter.... Man bubblat runt i sin rosa bubbla, men ansvar och så har inte jag i alla fall tänkt på...Kanske för jag har jobbat med barn så många år och har det automatisk i blodet...men ändå..denna lilla varelse är ingen annans utan bara min(eum och sambons då oxå)...
Så jag känner *gulp* och *wow* nu på samma gång... nu "the end is near"