• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

agghhh tror ni inte datorn kronglar me, la av bara sådär. aahh

Tack tjejjer,.

Missisola lycka till med operation patientbricka!

Jag hoppas me på lite bättre väder, mina balkong odlingar ser lite vissna ut.

• A lie

Missisola; tror det är helt normalt. har också fått sådana "attaker" kan nog mycket väl ha att göra med att man jobbat med barn/har barn runt omkring sig etc. maken tex som har noll barnvana är mer öppen med sina funderingar osv, själv tar man det som ganska självklart.. men detta är ju faktiskt vårt barn och inget barn som någon annan har ansvar för och som någon annan känner bättre etc. men det kommer ju att gå bra så klart !!!

• N i n n i e

Missisola: Jag får också såna tankar dåoch då. Oftast är man i "rosa bubblan" men ibland tränger verkligheten igenom... Mamma på livstid -vilket ansvar... klarar JAG det!????

• Missisola

Skönt att vi är fler i "bubblan" som fnular på allvaret!!!

Off to SöS now...och sen ge i från mig de få riksdaler jag fick denna månad...bet. räkningar=(

• triump

jag tror att för min del kommer huvudverken av att jag under natten grubblat kring allt. har gått och går och längtar efter bf datumet och plötsligt så fick jag kännslan av att , men tänk om jag inte är förberedd. Är lite nervös.

börjar även känna av stress, ja stress blandat med helspända nerver vilket leder till irritation. så de minsta motgångarna man stöter på känns såå enorma. bara att tappa gaffeln på golvet får mig att ifrågasätta något??

måste nog kika lite på baby kläder idag, så jag hammnar inne i rosa bubblan igen

och visst känns det både *gulp* och *wow* samtidigt.

• N i n n i e

*gulp* och *wow* -Var inte det två läsksorter på 80-talet??? Med skumbanan och gelehallon smak??? Men jag tyckte bäst om den blå... *flämt*!

• meh

Jag ska försöka skicka ner lite sol till er, för här i Östersund lyser den, även om det är lite mulet runt omkring.

Här är en till som funderar på hur det kommer att bli efteråt. Tänkt att få ansvar för en annas liv i minst 18 år . Tur man har haft hund, så man har lite vana på passning och annat, fast då är man ju ännu mer låst än när man har barn för man kan inte göra allt på samma sätt.

• Jen80

Sitter här med ett glas nyponsoppa och digestivekex. Är det bara jag som behöver äta konstant?!?! Nja, inte hela tiden, men äter jag inte så mår jag bara illa och blir snurr i huvudet. Jag som inte har gått upp så mycket i vikt, men nu lär det väl komma... oiiii, bebis kom ut nu !!

Ska å luncha hos en jjobbarkompis som ska ha en bebbse 11 dagar efter och så kommer en annan jobbarkompis som fick bebis i mars. Babyboom på jobbet . En till sen som ska ha i september.. hehe...

• Limpis

Min rosa bubbla (eller ljusblå ) har också spruckit lite den senaste veckan. Efter att ha varit på KS, legat vaken på nätterna och fått diverse rörelsehinder (ännu en tantvarning) på grund av den j--la smärtan i vänster sida av ryggen börjar det bli lite deppigt... Man vill ju ha krafter kvar till förlossningen och det som kommer därefter!

Skönt att att kunna "gråta ut" här

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D