• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • lill linda 82

meh: Ahh oki, så var det jaa, jag skickade in moderskapsintyget 17 december så det e redan klart..
    Man blir ju snurrig på all info... känns som att det går in i ena örat o ut i det andra..

• lill linda 82

Håller mig till mina djungelvrål o bilar jag... Har blivit helt sjukt förtjust i Ahlgrens bilar, går åt minst en påse om dagen..
    Gillade dom inte innan jag blev gravid men nu är dom mumma!

• Kvirre

Blä, sur å grinig å less på jobbet. Hungrig och trött. Bebisen har parkerat sig så h*n skaver mot mitt ena revben + att jag inte känner sparkar så tydligt. Kul jag är idag?

• nessie72

Tille- alla har rätt till svakor....jag hade min tidigare idag,då jag gnällde av mig på FL.....så gör du likadant....jag lovar det hjälper

• Liten

Haha... :)

Det konstigaste är att jag inte åt godis innan jag blev gravid..
    Chips åt jag i mängder, men inget godis.. Nu är det tvärt om.. Hoppas att det ändras tillbaka sen, min tandläkare gillar nog inte det här..

• nessie72

När jag väntade första sonen,så fick jag dille på marabou chokladkakor.....hade aldrig gillat choklad innan..........den här gången är det mer kakor och helst kladdkaka ljummen med vaniljglass........MUMS

• lill linda 82

Tille: Har din bäbis parkerat sig på höger sida oxå eller?? Mina revben på högersidan e otroligt ömma... får sitta o sträcka på mig hela tiden för att livmodern gnuggar sig uppåt där...

• Kvirre

Lill linda: Precis så är det! När jag sitter känns det som att jag måste svanka för att allt ska få plats därinne. Finns det någon speciell anledning till att de ligger på höger sida. Eller är det bara slumpen att vi båda har det så?

• Liten

Min bebis ligger också på höger sida.. Och sparkar glatt på revbenen på vänster sida.. Som en liten banan, våran lilla skrutt..

• lilaki

Har läst i någon av de otaliga barnböcker jag klämt i vinter att det vanligaste bebisläget är just med kroppen åt höger. Min bebis följer standarden.. :)

hehe.. jag hade 16 rätt på första övningsprovet såg jag nu.. kanske ska plugga lite till..

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D