• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • meh

visst är det härligt när magen för sitt eget liv. Brukar sitta och småskratt åt pyret, när det lever om som värst

• triump

signatur jag shoppade på hm på söder, det mesta var dock urplockat även där.

Ang hur länge jag tänkt jobba. kan börja med att skriva att jag allra helst skulle boa from idag!!! men men jobbet ger ju sitt och man har ju ännu lite ork kvar ... så ännu kommer jag att jobba på i minst två månader till. har bf sent i juni och kommer att vara ledig troligtvis hela juni.

• triump

och nog är det härligt alltid att det busar runt i maggen

• lilaki

Alltså, jag tror min mini tycker om att ligga med huvudet nere i min vänstra höft. Känns som jag har en kokosnöt innanför höftbenet..

Triump: Ja, som sagt. Jobbet ger ju sitt. Skulle nog bli ganska lappsjuk av att gå hemma och bara vänta. Det skulle bli långa sista två månader. Så jag hoppas att jag får vara på benen och att inget tillstöter!

• meh

Själv hoppas jag att jag blir fortsatt sjukskriven i morgon när jag ska till halsläkaren. Vill absolut inte tillbaka till jobbet något mer innan jag ska sluta där. Har varit sjukskriven i drygt 1 månad och den tiden har gått jättefort tycker jag, så därför tror jag inte att resten av tiden skulle gå så långsamt heller, speciellt inte när det går mot ljusare tider och vår

• Liten

Någon annan sominte står ut längre?? Jag stuntar nu mera totalt i alla graviditeskrämpor som ger sig tillkänna, men jag står inte ut med att inte få snusa på våran bebis!!
    Var hos en vän igår och hennes 16 månader gamla systerdotter sprang omrking och charmade mig och sambon totalt... *suckar*
    VILL HA BEBIS NU!!!

• Missisola

Usch - nu är man urslig... Snuva som bara den, somna halv sju i morse efter ha legat med igentäppt näsa hela natten...Sju ringer klockan och man ska upp till BM...
    Där var allt ok . har ff låg blodtryck(100/60) men det var ok sa hon...Det är ju värre att ha högt.. Hon sa att man har så mycket blod i kroppen nu så..
    Hjärtslagen låg på 136(från 154 och 142 de första ggrna)
    Jobbet - skulle man stannat hemma i från känner jag nu i efterhan - kokade potatismos till kidsen och när det kokade upp så stänkte det som lava över ena handen så den är inte vacker - satt m kylomslag bra länge...

Jag känner verkligen NOLL lust med att jobba faktiskt!
    Har börjat känna av sammandragningar oxå som en sten i magen...

Liten ...så jag håller med dig! VILL HA BEBIS NU...

Vi håller tom på att kanske komma på ett pojknamn i fall det är en han som dyker upp...
    Vad tycker ni om Leo??

• meh

Missisola - känner med dig, låter som om du har haft en jobbig dag.
    Leo är ett fint namn.

• triump

Missisola Leo är ett underbart pojknamn....känner med dig, efter en jobbig arbetsdag. jag önskar att man kunde välja lite fritt jobba några dar och vara hemma några, lite efter dagsformen . . . men samtidigt är "lönekuväret" ett trevligt inslag i vardagen

• triump

iiihh är med rastlös och vill ha en plutt här hemma nu

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D