Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Momsie: Kan inte svara på om Dino kommer att bli rumsren igen när han väl fått en jämn hormonbalans i kroppen. Vissa kaniner blir inte rumsrena medans vissa blir det.
Kan tala om att alla mina hanar är extremt duktiga på att gå i ett hörn i buren & göra sina behov.
Ja, för han har ju alltid varit det innan??
Han har hoppat in i buren och på toaletten i hörnet och sen hoppat ut igen...får verkligen hoppas detta är övergående...men tror du en kastrering skulle göra ngn skillnad då?
Men han måste ju fått överslag på testostoron idag då idag, både kär OCH modig!! : )
Va kul det är att läsa om alla era bravader men nya gårdar och könsmogna kaniner!! Jag har en liten fråga.. Vår Ninni bor ju ute i en utebur... ska snart ställa upp hela buren upp på bron så att hon får lite lä från regn, snö och rusk.. iaf det jag undrar är att i hennes sov-alkov i buren så har hon fullt med hö men hon drar av sig pälsen också + att hon fäller... är det normalt?
Hon är precis 1 år.. Vad gör man åt det då? Eller ger det med sig av sig själv? Har inga som helst planer på att hon ska få para sig alls...
Drutten min svarta dvv, blir skendräcktig om jag vänder på hennes bolåda. Då måste hon bygga bo & dra päls medans mina andra honor klarar av att ha öppningen på bolådan utåt med halm i, så ibland är dom bra tossiga våra pälsklingar.