• Svar på tråden Kanintråd #3
  • Some Say Love
    Vigrid skrev 2007-09-14 15:41:36 följande:
    Hoppas din allergi inte blir värre, hemskt tråkigt på alla sätt och vis om du inte kan fortsätta med ninisarna......
    Usch, ja det är nog min mardröm.. men det finns ju ganska bra mediciner, men de är såååå dyra så jag drar mej för att hämta ut dem.
    Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Vigrid

Hej tjejer!

Idag är solen,, framme och värmer, men tyvärr även vinden,Ledsen, är på G i dag! Man får hålla i sej när man är ute! Stormvarning!!

Men men, ninerna har det bra inne i sitt lilla stall ändå! Och tur är väl det........

Ska snart ut till dom och städa och prata lite.  är ju så mycigt att få gå it dit och bara va......

Vi har så smått börjat röja här nu, packat nån låda coh gått igenom ALLA ytterkläder och lagt dom i säckar. *pust*  
    "en säck till barna som dom kan ha nu, en säck till barnen som dom kan ha nästa år, en säck urväxta killkläder och en säck urväxta tjejkläder" 
    Vem sa att det var roligt att flytta!?!?!   Blir nog bra........

• Vigrid

Visst ja, nu har vi bestämmt var vi ska bygga stallet till ninerna. I längan med gäststugan, vägg i vägg med gäststugan blir det. Då kan jag nämligen dra in RINNANDE VATTEN!!!! Snacka lyxigt, ok det blir bara kallvatten men va fan jag gnäller inte!!!!!

• yossis

Vigrid: Va kul !! Glöm inte att ta upp en dörr på baksidan så du kan kärra ut skiten på stacken direkt från stallet.

• ebben

ska hämta vår kaninflicka söndag den 23e. liten blandning av hermelin o löwen. brun.....jäkligt söt.......
    Men undrar!-är det smartast att ha spån i toan eller att ha pellets i toan?
    Eller hur har ni?
    Vet inte HUR jag ska "möblera"?
    Spån i både bur o toa eller vad?
    ge mig tips!

• Vigrid
    yossis skrev 2007-09-15 15:31:14 följande:
    Vigrid: Va kul !! Glöm inte att ta upp en dörr på baksidan så du kan kärra ut skiten på stacken direkt från stallet.
    Det är dubbeldörr i båda ändar, eller vad man ska kalla det. Öppnar man upp blir det som om att burarna/boxarna städar sej själv en blåsig dag som det är idag! Skulle vara nåt att testa de! *fnittrar så jag håller på att gå av, kan se mins stackars kaniner flyga runt i luften! *
  • Vigrid
    ebben skrev 2007-09-15 17:09:42 följande:
    ska hämta vår kaninflicka söndag den 23e. liten blandning av hermelin o löwen. brun.....jäkligt söt.......Men undrar!-är det smartast att ha spån i toan eller att ha pellets i toan?Eller hur har ni?Vet inte HUR jag ska "möblera"?Spån i både bur o toa eller vad?ge mig tips!
    Jag har ingen toa alls i mina burar/boxar. Men jag tycker att torvmix är sååå mycket bätrre än ren spån. Det är inte på långa vägar lika dammigt som spån, bra om man har nån allergiker i "kretsen" runt om.........
  • Vigrid
    Hallå????
    Var är ni allihopa? Tycker att det är sååå trist att surra med mej själv......
  • Vigrid

Jaha, så ni menar att det bara är jag som inte har ett riktigt liv och gör nåt annat på en lördagkväll än att sitta framför datorn?? *chockad*  Det trodde jag inte om er, jag trodde vi var flera tråkmånsar som inte gör annat än sitter här........ .-D
    Nej då! Bara "sämtar" lite nu........

Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar fortsätta packa i morron........

*vinkar*

Svar på tråden Kanintråd #3