Kanintråd #3
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Startar en ny tråd........
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-07 20:24:58:
Lägger in den gamla tråden här då......
www.familjeliv.se/Forum-5-82/m20334963.html
Hoppas jag har gjort rätt nu, Momsie.
Tack, vad gulliga ni är!! : )
Om ni visste hur ofta vi pratar om er hemma, så fort Dino gör ngt lustigt eller ngt vi oroar oss över så är det "Kanintråden" som gäller : )
Ang. höet så är det som jag har köpt så gult?!
Verkar torrt och hemskt, får stå och dela det för att bli av med det värsta : (
Men hans mage är helt klart bättre än när han var mindre, han klarar grönsaker som han tidigare blev lös av...och vilket humör han har emellanåt!!
Det flyger grenar och leksaker och han möblerar om buren, lyfter på huset och välter toaletten...men han är bedårande söt när han gör det och älskar fortfarande att bli klappad : men ej lyft...
Så igen, tack för svar!! : )
Tror jag ska spendera min fredagskväll tillsammans med mina skuttande vänner. Känner inte för att umgås med någon direkt och då gick tankarna till mina älskade små ninisar! Och då är det ju självklart att dom ska få min fredagskväll..
Tror jag ska köra o köpa ett blomkålshuvud och dela ut till dem.. MUMS!
Min vägrar äta kål av alla de slag, här duger bara hårdbröd, morot, hallon, gruka, äpplen & banan.
Det lät ju jättemysigt : )
Vi ska nog tillbringa fredagkvällen tillsammans alla tre, jag dottern och Dino : )
SÅ blomkål är en bra grej att prova kanske?
Mrs Bean skrev 2007-09-14 12:23:11 följande:
Önskar att jag haft möjligheten att oxå förvara rundbalar, men det är ju LIIITE svårt i ett bostadsområde, hahaha.
Jag får se mej om efter RIKTIGT bra hö, jag har allergi som inte är av denna värld.. JÄKLAR va kass jag blir när jag får hem dåligt hö.
HOPPAS jag kan fortsätta med ninisarna, men ska jag bli så himla dålig varje dag så fungerar det inte.. *SUCK*