• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Lillie74

Halloj, tack för gästvänligheten Pluttmor men vi stannar nog hemma idag. Hoppas ni får det trevligt!

• Hellur

Pluttmor - Vi kommer mellan 11 och 12. W ska nog äta en gång till först, sedan får han sova i vagnen (tycker i alla fall jag ) Om han sover, kan jag ta med vagnen upp då?
    Ringer när jag är framme så jag får kod osv.

• Plutten forever

hellur: ja, det går bra att ta med vagnen, vi blir ju inte så många. Inga fler som vill komma då?

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Plutten forever

Om någon annan ser det här nu och har lust att komma så är det inte "för sent" Det är bara att dyka upp. Sms:a eller ring så får ni adress och kod. 0736-199 654

ps: det finns babymuffins

• Ginger6

hej på er! Hoppas helgen varit skön! Det börjar bli kallt nu, ganska härligt. Tack för mysig dag Pluttmor. Nu är vi hemma o softar igen. Jag har köpt en ullpläd på Ikea till Jonte som han kan sitta o leka på nu när det börjar bli lite kallt. Han gillar den tror jag...han sitter ju fortfarande still och verkar inte va sugen på att åla eller krypa i första taget.... Jag o ABC pratade om ÖF på Liljeholmen på onsdag, nån mer som är sugen på att hänga med?

• Swenglish

Tack för idag Plutto! Kom på att jag glömde ge dig pengar, du får det nästa gång!

TH- men det låter ju bra, och Högdalen är ju inte så långt härifrån heller! Kollade på deras hemsida och det verkade som deras cafedel ligger lite avskilt från lekdelen, och kafet såg stort och rymligt ut! Jag vet inte om jag kan än imorgon, för det var då det var sagt väl?

• Swenglish

Nu har jag bokat tid för klippning på fredag på Filosofie som Alexandra rekommenderade! Äntligen bort med mammatofsen!

• Plutten forever

Tack för idag alla pojkmammor! Trevligt att ha er här

Swe: Vad bra att du bokat tid! Det kommer att gå jättebra! Förresten nu har jag tittat på marsvins-freddy på youtube. Gud så sött! Idag blir det citronpepparlax igen, det har verkligen blivit en favorit, vi äter det säkert en gång i veckan. Så tack för det!

• bianca2

hej tjejer!
    Lite avis på att jag inte kunde vara med idag men jag var först på öppna förskolan och tog kort på A och sen träffa jag en gammal kompis på stan. synd!

En påminnelse: Bara Pluttmor som inboxat vad hon vill äta! Senast Fredag!!!

kram

• Frill

Bianca, nu har jag också! Förrätt och varmrätt.

Kul att ni hade det bra idag. Vi har inte gjort ett skapandes grand (om man inte räknar sånt som att tömma diskmaskinen). Jag trodde jag skulle vara utsövd efter slottsvistelsen, men var i stället helt död. Inte van vid skumpa OCH vinpaket Så jag och A sov middag mellan halv nio till halv elva! idag. Sen blev resten av dagen lite eljest. Hade täkt gå förbi Fort Plutto och ge pengar till Sole och Swe, men vi har inte ens varit utomhus.

Ginger, jag försöker också undvika kalla golv. Tjocka mattan i hallen blir allt vanligare som liggplats.

Swe, kul att klippningen äntligen blir av.

TH, vilken tid hade du tänkt dig i morgon?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6