Hoppas att ni som var hos Hellur idag hade det trevligt (men det vet jag att ni hade, det har vi ju alltid). Jag har varit med min lillasyster som fyller 24 idag, hon gick precis och Alvin somnade precis efter tre timmars hålligång. Men jag är med på nästa träff!
Ang. barnfria bröllop - det är knivigt, vi hade barnfritt (utöver Irma + en kompis, men hon är ju Dans dotter och var min brudtärna). Anledningen var att det hade helt enkelt inte fått plats, stället tog 60 pers och hade alla haft med sig barnen hade det blivit uppåt 90, nästan alla Dans kompisar har ban, flera stycken tillochmed... Plus att det blir rörigt, hur kul har barnen på middagen osv osv - plus att jag tycker att det blir en roligare fest utan dem. Undantaget tycker jag är barn som ammas (under 1 år typ), de måste få komma (fast de föräldrarna går väl sannolikt hem tidigt).
Om jag fick en inbjudan och inte fick ta med mig Alvin skulle jag inte alls ta illa upp, skulle nog hellre gå på bröllop utan honom! Men TH, alla tycker ju olika, och det är såklart OK! Det är klart att barnet är en del av en, men man sitter ju inte ihop...