• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Plutten forever

Usch, stackars er som har sjuka barn! Själv har jag en gnällspik som plötsligt blivit jättesvårsövd på dagarna. Men nu sover han till slut.

Sole, Pippil8 och Hellur: tack för komplimangerna Jag börjar vänja mig nu tror jag.

Ikväll ska jag försöka få lite mer gjort i evighetsprojektet-Alvins rum. Fast nu börjar jag få lite separationsångest över att han snart ska flytta... aldrig är man nöjd

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Pippil8

Sole - skönt att vätskeersättningen funkar i a f! Har du köpt sån på apoteket? E vill varken äta eller dricka just nu och jag gav ipren men det hjälpte inte mer än att febern sjönk något. Nu sover han i alla fall. Lilla älsklingen.

• Pippil8

Hellur - vad roligt med shopping!! Partykläder alltså?! Då kanske vi får se dem på fredag?

• Sole
    pippi
    stackars lilla E!
    ja jag köpte den på apoteket, kan nog vara bra att köpa sånt så de får i sig lite vätska iallafall.

V har haft diarré sen i lördags, undra ifall det var början på detta som är nu?
    inatt flyttar vi in hans säng till oss och jag kommer väl säkert ligga sömnlös och oroa mig för att han ska kräkas i sömnen
    *Viktor född 2007-03-18*
  • Swenglish

Hej, f'låt att jag hoppade av sådär i sista sekund, en kompis behövde muntras upp! hoppas ni hade mysigt i björns trädgård!

Hoppas alla sjuklingar kryar på sig snart!

nu ska jag kolla in pluttens frisyr!

• murgrönan

Sole: Stackars V! Det gör så ont i hjärtat när ens små är sjuka. Fy! Hoppas att han kryar på sig!

Pippil8: Stackars liten E! S har aldrig haft feber ännu. Jobbigt!
    Hoppas den går ner snart!

Har varit på IKEA och köpt lite gosedjur till Stella, bla en jättefin flodhäst som är rosa/röd/prickig! Skitsöt!

• SanniXx

Pippil8: Japp, vi kör babytecken

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • SanniXx

Jag igen.. som vanligt 2 meddelanden på rad..

På torsdag är det min tur att klippa mig, det blir till att kapa av bra mycket. Bort bort bort ska det, men jag vågar nog inte klippa mig så kort som jag en gång i tiden hade..

ღ Mamma till Ida född 070115 i v.31+6 ღ
  • Frill

Oj vad alla blir fina i håret. Börjar känna press att klippa mig innan fredag Men det får nog vänta lite.

Stackars alla sjuklingar och sjuklingars föräldrar. Bara tänk vad många dagar med sjuka barn vi har framför oss...

Swe, ingen fara. Klart att du skulle muntra upp din kompis!

Pluttmor, låter som en jobbig natt .

Jag och ABC har varit kulturella, tagit båten till Djurgården och gått på Lijevalchs. Det ni!
    Stackars A fick världens senaste "lunch" när vi kom hem klockan fem, men han var nöjd med att klara sig på ersättning hela dagen (efter morgongröten).

• Frill

ABC, glömde säga tack för idag! Jag hade ju kameran med mig, men glömde fota. Hade varit kul med en bild när både A och G satt i knät Bowla kan man ju förresten göra på dagtid med.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6