Pluttmorsan: vad inspirerad jag blev av Alvins fina rum! tror jag ska greja lite jag med snart. Vad du har mkt idéer och energi!
Pippil8: stackars lilleman. Man blir ju så orolig. Har ni varit på vårdcentralen med honom? Agnes hade ju oxå jättehög feber, och efter diverse utredningar visade det sig att det var bakterie och inte virus, men de hittade inte "fokus", det var till slut inte urinvägarna, ej heller öronen. Så svårt med så små barn. MEn hon fik penicillin. Min kompis barn var oxå sådär dålig förra veckan i några dar, och det visade sig vara virus. Om det är tredagarsfebern får de utslag på rygg/mage efter sista feberdagen. Hoppas han mår bättre imorgon!
Swe: jag var riktigt nöjd med Jennie som klippte idag! Till mina stackars testar duger det...
Nu har jag ett problem: Vi ska till Gbg på lör-tis. Sen funderar Fredrik på att åka 2 nätter till sina släktingar i Skåne innan han åker hem igen. Jag måste hem till skolan. Men, är det inte lite tidigt att hennes mamma är från henne i 2 nätter? Eller är jag sjåpig? Är rädd att hon blir ledsen. Snälla, hur tänker ni?? Hon är ju med sin pappa trots allt. Kanske bara mig själv jag tänker på...