Zul - nej, vi har inte varit hos doktor. Bara ringt sjukvårdsrådgivningen och bvc. Hoppas inte bakterie, vill inte han ska behöva antibiotika. Jag håller med ovanstående talare angående att du ska vara borta från A. Hon är ju van att vara med pappa eftersom han är hemma med henne nu, så det går nog jättebra. Du kommer nog längta massor dock...
I natt fick E ipren i stället för alvedon (efter tips från bvc-sköterskan) och det gjorde att han fick sova ett par timmar i sträck i alla fall. Skönt. Han verkar piggare idag men jag vet inte om det beror på ipren eller att han är på väg att bli frisk. Hoppas på det senare. Usch vad orolig man är! I natt när jag hämtade honom första gången så var han så het att jag nästan brände mig på honom - läskigt!
Sole - stackars V, magsjuka är ju jättejobbigt! Hur går det med hans vätskeintag? Måste vara svårt förklara för en så liten att man mååååste dricka även fast det är obehagligt...
TH - du "tecknar" lampa? Kör du babytecken eller? Vi gör det lite lätt, roligt. E förstår inte än, men hoppas att han gör det så småningom.