• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Plutten forever

sole: stackars Viktor! Bra att det verkar vända nu! Som tur är brukar ju magsjuka vara kortvarigt. Krama honom från mig

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • bianca2

Pluttmor: Stackars din kompis. -Men - Du blev ju SKITSNYGG i håret

• Plutten forever

Bianka: Tack!

SMS-hälsning från Swe: Hon hoppar fikat idag.

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Hellur

Plutten - Du blev jättefin i håret!

Kommer inte till Sickla idag, blir en sån omväg då vi ska till stan i em.

• Hellur

Någon som har ABC08 nummer? Hon skrev att hon är på väg. Har inte det.

• Sole

nu sover han och jag ska äta lunch. nu har han nästan druckit en flaska (250 ml) vätskeersättning. ska jag ge honom en sån flaska till innan jag provar majsvälling?
    han har ju fått detta pö om pö men han dricker det med god aptit.
    vill ju inte att allt ska vända och han blir tom i magen igen....

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Hej, eftersom Swe hoppade av och ABC redan är på stan så bestämde vi helt enkelt att strunta i Sickla och i stället ses vid Björns trädgård halv två.

Vill någon haka på så kom dit!

• Pippil8

Josefin - du är ju jättefin i håret!! Svårt se färgen, men om det är som du beskriver "inte så rött som första bilden och inte så svart som andra bilden" så tror jag det är jättefint!!

E har nu 38.7 men allmäntillståndet är rätt ok. Skulle ni ge febernedsättande då? Eftersom man bara får ge var sjätte timme så "måste" jag ge nu om jag ska kunna ge igen när han ska sova för natten. Hur skulle ni ha gjort?

• Hellur

Pippil8 - Skönt att febern har sjunkit, hoppas den är helt borta snart. Skulle gett W febernedsättande om han var kinkig och hängig, om han var "normal" skulle jag inte gett utan vätat till natten. Men är svårt, kan ju vända rätt snabbt.

Frill och ABC08 - Söder skulle passa bättre för oss. Men har haft lite bajsinsidenter här och har precis fått i mig lite mat själv så det blir för stressigt.

I eftermiddag ska jag ut och shoppa! E möter upp i stan och tar hem W. Måste verkligen ha lite nya kläder, går runt i samma få trasor hela dagarna. Vill ha ett par nya skor/stövlar samt lite partykläder. Hoppas jag hittar massor av fint

• Sole

V har bara fått i sig vätske ersättning idag, majsvällignen åkte upp efter ett tag, stackarn.
    nu sover han igen, han har mer eller mindre sovit sen 12

hoppas ni hade trevligt som sågs idag!

*Viktor född 2007-03-18*
Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6