Hej på er!
Sole, hoppas V bättrar på sig snart! Har hört att förkylning och feber inte är någonting i jämförelse med magsjuka och jag tyckte det var jättejobbigt när F var sjuk.
Pippi, det gick bra i Trosa, jag var ganska "sträng" med vad hon skulle göra och inte göra, kände mig lite som en överbeskyddande polis men det struntar jag i såhär i efterhand. Ang. febernedsättande så gav vi F det i samband med att hon skulle äta, vi märkte att hon fick lite mer matlust då, annars sov hon mest och då gav jag inget.
Pluttens mor, det blev jättefint, färgen såg fin ut tycker jag, klart att det skiftar i olika ljus men det såg i sin helhet väldigt snyggt ut, välgjort så att säga.
F mår bra nu, skönt, dock har nattsömnen inte landat än, eller rättare sagt nåt har förändrats, i natt ville hon amma 3 gånger!!!! Jag höll på att få slag när hon vaknade 1 och var hungrig. Sen har hon väldigt svårt att somna, gråter hysteriskt, M läste i en bok nåt om 8 månadersångest, nån slags separationsångest, ujuj, jobbigt med alla dessa faser.