• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Sole

nån mer som har en bebis som totalt hånglar upp er?

När jag gör pussljud till Viktor dyker han på som om det vore sista pussen i livet och sticker in tungan! blöta långtradare får man nu

*Viktor född 2007-03-18*
  • Vivs

TH - visst är det sött när de hittar en "grej" att göra.. J härmas och skakar huvudet när jag gör det. Ser så kul ut. Och så vinkar hon till katterna

Det enda jag lyckats laga som J vill ha är just köttfärsås, allt annat spottar hon ut på mig! Jag gjorde köttfärssås på lite lök, köttfärs, krossade tomater, peppar, timjan, oregano och lite riven morot i.

• Vivs

Ha ha ha.. sole, du kommer få det jobbigt med lille Viktor om han fortsätter så J pussade och slickade på sin spegelbild igår men hon har inte fattat grejen när man pussar åt henne.

• Sole

vivs
    ja jag tvilar att tjejerna kommer gilla att han slemmar och drar dem i håret och öronen
    V pussar också sin egen spegelbild, så gulligt ha ha!

TH
    gud så gulligt!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Hellur

Sole - Här är en till som hånglar, men inte med mig, utan badrumsspegeln

• Hellur

TH - Tack för påminelsen! Har kontanter nu

• Ginger6

Halloj! Oj vad det fixas och donas mycket...och skrivs i tråden! Plutten du är mig en pysslig tjej av rang!! Jag får ågren och fattar inte hur ni hinner...Lyxigt värre Zul, låter supergott! MEn åååhh va trist med E Pippi, hoppas allt kommer gå bra. Har också gjort sånt där kiss-prov med sticka och ultraljud och röntgen av magen på lilleman, inte kul, men skönt att utesluta massa sjukdomar! Jonathan är helt vild i hoppgungan och numera vill han bara gå och gå genom att hålla mig i fingrarna. Men i övrigt förflyttar han sig inget, tror han kommer göra en "Irma" plutten. Tror också han har massa frustration för han är extremt gnällig tycker jag, tröttnar på alla leksaker på en halv sekund och vill inte sitta still, morr! Därav kan jag typ aldrig läsa eller skriva här, men nu hoppar han som sagt....
    Kontanter?! Är det till Kvarnen eller? Jag förstår inte...Men vilken tid är middagen imorn och igen...ska vi ta en drink innan? kanske enklast i så fall att ta den med på Kvarnen? Ska bli jätteskoj!

• Ginger6

hej igen!! Lillenlillen och jag bestämde att ses 18.30 på Ljunggrens götgatsbacken inna n middagen imorn Häng med alla!!!

• Frill

Sådär ja, då har jag en kontorsplats.
    Och en kjol, som jag hittade på HM. Nu är bara frågan vad man ska ha till...

Ang fördrink så lämnar jag det öppet. Tror inte att hinner börja byta om innan E är hemma.

TH, tack för påminnelsen. Ändå glömde jag fixa cash idag.
    Jag kommer att passera Gullmars i morgon. Tänkte säga att jag ev skulle gå från Skanstull, men kom på att jag inte får åka buss gratis när jag inte har vagnen med mig

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6