• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Plutten forever

Lillen- vad roligt! Jag har faktiskt tänkt på det där, att nästan alla i norr är tjejer och i söder killar. Konstigt! Men visst kan man väl ladda upp bilder i Standard-mappen om man inte har plus? Dåligt om de tagit bort den funktionen!

Förresten Lillen - du vet väl att Kvarnen är Hammrbyarnas näste och att det hänger bajenflaggor och anda attiraljer här och var? OBS! Säg inte det till Erik bara, så låser han kanske in dig hemma

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Sole

godmorgon!
    åhh vad jag ser fram emot kvällen ska bli såå kul!
    är det nån som hinner med en fördrink? L kommer hem rätt tidigt idag så jag hinner med det!

TH
    gud så snygg du var i håret!

Plutten
    jättefina kort, vad söt alvin är i strumpbyxor!

Nu sover V och jag borde väl lägga mig och vila men jag sitter här istället, L erbjöd mig att jag kunde ta öronproppar inatt så jag kunde vara utvilad till vår utekväll men jag sov nästan då, gulligt av honom!!

Vet att vi ska ses ikväll men är nån sugen på en promenad idag?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Frill

Hej och tack för uppmuntrande ord, jag är lite smånervös faktiskt.

Får se om jag hinner till Skanstull eller om jag tar T-banan direkt till Medis.
    Ska försöka sova lite middag idag så jag är pigg!

• Sole

började kolla nerladdade avsnitt av Desperate, åh shit vad spännande!!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Sole

Frill
    lycka till med borttagnngen idag, det kommer gå jättebra!

*Viktor född 2007-03-18*
  • Hellur

Lillen - Den bilden skulle jag vilja se! Har också funderat på det. Lustigt att det blivit så.

Sole - Fusk att ligga före i Desperate Ska jag säga som brukar läsa... Fast har faktiskt inte gjort det, än...

Frill - Lycka till med borttagningen idag!

W har helt börjat med andra rutiner de senaste dagarna. Vaknar tidigt och vill inte somna om fast han är supertrött, är grinig och kinkig och vill inte äta, somnar sedan vid 8-9 tiden. ???

E gick upp med honom vid 6 så jag skulle få sova lite längre och vara lite utvilad ikväll. Det var gulligt av honom. Fast jag känner mig helt sänkt ändå.

• Sole

lillen
    jag har plus, ska jag lägga upp den till dig?

*Viktor född 2007-03-18*
  • Vivs

Måste säga att man blir lite sugen på att följa med ikväll! Men, det går verkligen inte, var ute o åt middag o drack öl igår och fest i morgon. Så, det får bli en idol-kväll för mig. Känner mig ändå lite sliten idag.. Hoppas ni får en jättehärlig kväll ute!!

Pippi - ja, Jennifer älskar katterna (har två). Den ena katten gillar inte riktigt när hon kastar sig på henne men den andra katten bryr sig inte så länge hon inte skriker i hans öra. Hon brukar skratta åt dem när de leker och älskar att dra dem i svansen

Ginger - här är en till som vill gå hela tiden. Fast hon kan ju gå själv mot möbler och krypa har hon blivit riktigt duktig på men det är som att det inte räcker, hon ska ändå upp och gå med mig! Phu..

Plutten - jättefina bilder!

Lillen - Jennifer är definitivt ingen kille och vi bor söder om stan.. fast det är klart, vi flyttar norrut om knappt en månad!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6