• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • Swenglish

Björklöv- ja, jag intalar mig själv att nån gång kommer jag att få sova en hel natt! *ignorerar biancas inlägg totalt*

• bianca2

swe - vet inte hellar vad jag ska ha. tycker modet nu e fint men inte att det finns så många partytopar

• Plutten forever

swe: ja, det är jättesött och likt! Men tyvärr blev det inte med proffskameran, för min slarvmamma glömde att ta med den. Men jag hade redan riggat fotostudion så vi tog med min kamera istället - blev ju helt okej ändå. Men jag vill ha leenden!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Swenglish

Bianca- håller med! Och tycker jag ser gravid ut i i topparna som finns och är för tjock för fina korta klänningar!

Plutten- du får ta dit mig för att få honom att le!

• SanniXx

Plutten: Vi ska inte ses 19 då? så slipper vi stressa Korten var jättefina. Vilka ögon!!

Bianca: Hahaha, känner igen det där. Satt och kollade på de programmet förut och när dom filmade allt godis som dom hade ätit så blev jag så sugen att jag gick och köpte en hel påse och stoppa i mig

Swe: Tack snälla, men det blir lite svårt att bära allt i handen tills jag möter dig Iofs kan jag ta i en påse, men jag har nog någon gammal nånstans som duger för en kväll!

• Plutten forever

swe: han log alltså jättemycket och skrattade, men det var samtidigt som han kröp! När han satt still och var hypnotiserad av musiken gjorde han bara en enda min hela tiden. Jag ska försöka göra det igen så jag får några leenden (när han sitter!!). Och då får du gärna vara med och framkalla leenden!

• Plutten forever

TH: Ja, vi säger kl 19. Hoppas jag hinner... om inte så ringer jag! Men jag skyndar mig. Kl 19 utanför Ringen på Götgatan då!

• bianca2

swe o th: då e man inte ensam , he he

• Plutten forever

Jag igen... Glömde säga Tack TH, ja - ögonen är underbara! Bild nr 4 är min favvo.

• Swenglish

Plutten- jag kan låna finkameran om du vill!

är det någon som har en tomtedräkt i passande storlek att låna ut för en fotosession?

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6