• Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Sjätte tråden! I vilken våra barn lär sig äta mat, sitta, krypa, stå!

Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-05 11:47:07:
    Nostaligtrip!

www.familjeliv.se/Forum-11-228/m10491351.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m12955607.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m15458739.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-228/m18507283.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-264/m21691654.html

• Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6
  • SanniXx

Swe: hahahaha. Du ska inte fota dig i sexiga tomtekläder och ge till J då? Här lånas gärna oxå en tomtedräkt!

• Plutten forever

Swe: Ja, gud vad snällt! Har du den fortfarande hos dig? I så fall får du jättegärna komma hit med kameran och dina clownkunskaper (för att få A att sitta still och skratta)

Tomtedräkt... nej, det har jag inte men jag kan tänka mig att det kommer börja säljas ganska snart i typ alla affärer som säljer bebiskläder. Gud vad jag skrattde åt att du skrev att dräkten inte skulle vara till dig

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Pippil8

Plutten - ååå vilka fina bilder! Hur har du gjort för att få till ljuset? Är det med blixt eller utan?

TH - jag kommer inte in med det lösenord jag har och jag vill ju så gärna spana in nya frisyren så jag känner igen dig i morgon!

Om E är på bra humör så hinner jag till fördrinken, ska kolla att jag har era mobilnummer och hör av mig i så fall.

Swe - jag tror släkt och vänner skulle uppskatta julkort med dig i tomtedräkt på! Åtminstone skulle de bli väldigt förvånade

• bianca2

SWE . jag vill oå ha ett kort på dig m tomtedräkt!

• Plutten forever

Pippil8: Det är i vårt sovrum precis vid fönsret, kl 1 ungefär - dagsljus alltså. Och en lampa för att få lite mer ljus.  Utan blixt.

Swe: ja, du kan vara tomtemor och Freddy lilla tomtenissen! vad sött!

Det är Alvin som är Plutten, jag är Pluttens mamma - Pluttmor!
  • Lillenlillen

pluttmamman: vi var hos barnfotograf på öppna förskolan och Inez log EN gång och då tittade hon på mig som stod en bra bit åt höger från kameran = misslyckade bilder. värdelöst skräääp. Och sen skrattade hon (naturligtvis) hela vägen ut till kapprummet... SUCK ungar alltså!

swe: *skrattar så tårarna rinner*. underbart att du liksom förtydligade dig Jag ska chocka alla och ha tomtedräkt och så får Inez sitta bredvid i sina vanliga kläder! haha, nej skämt åsido så såg jag en tomtedräkt i 80 på barnsecondhanden på odengatan för 50 kr... man kan ju ringa och kolla om man absolut vill ha en, eller kanske dela om fler vill ha och inte köpa en ny //tipsaren

bianca: jag gillar också modet nu men jag HAR ju ingenting som är fint och samtidigt rent. BAJS! Och med det menar jag inte att det är bajs på kläderna (även om det inte hade varit helt omöjligt i dagsläget)

Är det alltså 19 på söder imorgon som gäller nu? Kom på att 18.30 kan bli lite tight när man ska åka så "långt" som från Råsunda...

• SanniXx

Lillenlillen: Vi som inte hinner ta en drink ses 19 och går till Kvarnen

• Pippil8

Jamen hallååå, nu sitter ju jag här och laddar för att kunna hinna till fördrinken?! Ska man gå hem tidigt (och det ska jag) så får man ju börja tidigt i stället Ginger - fördrink?

M ska komma hem kl 17 och eftersom han är tidsoptimist betyder det 1730. Då ska jag vara nästintill färdig och kunna vara vid slussen 1830 tänkte jag... Sååååå sugen på vuxet umgänge efter den här veckan!

• Hellur

Plutten och TH - Kanske möter upp vid Skanstull, beror vilket tåg jag hinner med, annars åker jag direkt via Slussen. Hör av mig och jag hinner!

Swe - Haha, även jag skrattade så jag fick tårar. Tycker det skulle vara sött med både dig och Freddy i tomtedräkt

Plutten - Vilka fina bilder! Tycker de vart super bra allihopa.

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6